Κοιτώντας από απόσταση το έργο του Δημήτρη Αναστασίου με τίτλο «Νησιά», το οποίο εκτίθεται στην γκαλερί Citronne, αρχικά είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για φωτογραφία. Πλησιάζοντάς το όμως εκπλήσσεσαι καθώς ανακαλύπτεις ότι πρόκειται για ένα έργο ρεαλιστικής ζωγραφικής, απόρροια του δυνατού σχεδίου και της εξαιρετικής ζωγραφικής δεξιότητας που τον χαρακτηρίζουν ως καλλιτέχνη. Απεικονίζει ανθρώπους συνωστισμένους σε μια νησίδα στο κέντρο της Αθήνας που περιμένουν πιθανώς τον πράσινο σηματοδότη για να διασχίσουν τον δρόμο. Και γύρω από το κεντρικό αυτό έργο συνυπάρχουν 18 πίνακες-«δορυφόροι» που απεικονίζουν κυρίως ιδιωτικές στιγμές της καθημερινότητας, με τον καλλιτέχνη να δημιουργεί τελικά ένα παιχνίδι μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού χώρου.

Αν αλλάξεις τώρα τη σειρά των έργων-«δορυφόρων», αλλάζει και η αφήγηση. Για αυτό επιλέχθηκε άλλωστε και ο τίτλος «Τάνγκραμ» για τη νέα ατομική του έκθεση που εγκαινιάζει τη συνεργασία του με την γκαλερί Citronne. Ουσιαστικά παραπέμπει στο αρχαίο κινέζικο παζλ στο περίγραμμα του οποίου ο παίκτης με επτά πλακίδια μπορεί να σχηματίσει αναρίθμητες μορφές. Κατά συγγενή αναλογία και τα πολύπτυχα αφηγηματικά έργα του Αναστασίου συνδυάζουν περισσότερες από μία εικόνες και συνδυάζονται με περισσότερους από έναν τρόπους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω