Επειτα από μια δεκαετία στασιμότητας, που λόγω της οικονομικής κρίσης στράγγισε τη δεξαμενή των έργων, τα προηγούμενα τρία χρόνια ξεκίνησαν νέοι διαγωνισμοί, ύψους 8 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 3,2 δισ. έχουν ήδη υπογραφεί. Εργα νέας γενιάς παίρνουν τη σκυτάλη, με «καύσιμο» κονδύλια άνω των 2 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης που κατευθύνονται σε πράσινες και βιώσιμες υποδομές.

Η χρονιά που διανύουμε βάζει στην… πρίζα εργοτάξια ανά την Ελλάδα, από τη Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας ως τα δύο ανατολικά κομμάτια του πολυσυζητημένου Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης. Μετά από δυόμισι χρόνια διαπραγματεύσεων και μια δέσμη τριών εγκρίσεων από την Κομισιόν, οι εργασίες για το πολύπαθο Πάτρα – Πύργος ξεκίνησαν στο τέλος Μαρτίου και αναμένεται να ολοκληρωθούν ως τα μέσα του 2025. Το έργο θα δημιουργήσει πάνω από 200.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω