Δεν κομίζει κανείς γλαύκα εις Αθήνας ισχυριζόμενος πως η επέλαση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πέραν όλων των άλλων αλλαγών που έχει επιφέρει στην καθημερινότητά μας, έχει μεταμορφώσει και τη μουσική βιομηχανία. Πολλά ξένα έντυπα έχουν αναφερθεί, κάνοντας την αναμενόμενη ανασκόπηση της περασμένης δεκαετίας, σε ένα φαινόμενο που αναδείχθηκε τα τελευταία χρόνια και οφείλεται στα social media. Αυτό είναι το λεγόμενο stan culture ή standom. Ο όρος stans περιγράφει τους φανατικούς θαυμαστές διαφόρων καλλιτεχνών οι οποίοι σήμερα, χάρη στη δύναμη και στην αμεσότητα που τους έχουν προσφέρει οι διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες, ασκούν πλέον μεγάλη επιρροή και καθορίζουν ακόμη και τις επαγγελματικές αποφάσεις των ειδώλων τους. Το όνομά τους το έχουν πάρει από το τραγούδι του Eminem «Stan» – κάτι όχι πολύ τιμητικό αφού οι στίχοι αναφέρονται σε έναν διαταραγμένο φαν που ξεπερνά τα όρια, σκοτώνει τη σύντροφό του και αυτοκτονεί, όταν το ίνδαλμά του αρνείται να απαντήσει στις εκκλήσεις του για επαφή και επικοινωνία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω