Η πρώτη οδηγική γνωριμία μας με το νέο RAV4 στην Ιβηρική Χερσόνησο επικεντρώθηκε στις υβριδικές εκδόσεις του όχι μόνο διότι η συμβατική δίλιτρη των 175 ίππων, η οποία στη χώρα μας κοστίζει από 27.700 ευρώ, δεν ήταν διαθέσιμη εκεί, αλλά πρωτίστως διότι όταν ακούς Toyota σκέφτεσαι πάντα υβριδικά, πόσω μάλλον όταν μιλάμε για το best seller SUV της, το οποίο φυσιολογικά δεν διατίθεται με κινητήρες πετρελαίου.

Στις διαδρομές μέσα και γύρω από τη Βαρκελώνη το αποκλειστικά πεντάθυρο RAV4 μήκους 4,60 μέτρων απέδειξε ότι μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τον γερμανικό ανταγωνισμό ανεβαίνοντας κατηγορία σε όλα τα επίπεδα. Σχεδιαστικά δείχνει πολύ πιο ώριμο και ευχάριστα επιθετικό αποκτώντας νέο ίχνος στον δρόμο, ενώ στο εσωτερικό του εκλείπει πλέον οποιαδήποτε αφορμή για σοβαρά παράπονα, αφού η αύξηση του μεταξονίου στα 2,69 μέτρα δημιουργεί νέα δεδομένα φιλοξενίας/μετακίνησης τεσσάρων/πέντε επιβατών, με τον οδηγό να κάθεται οριακά χαμηλότερα από ό,τι πριν, επιλογή που εξασφαλίζει καλύτερη αίσθηση στο μπροστινό αριστερό κάθισμα χωρίς να πλήττει την παράμετρο της ορατότητας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω