«Είναι οι ψηφιακές πωλήσεις το μέλλον της αγοράς αυτοκινήτου;». Το επίκαιρο ερώτημα απασχολεί ολοένα και συχνότερα πλέον όχι μόνο τα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και κοινωνιολόγους οι οποίοι καλούνται να «μαντέψουν» αν η έξαρση των ηλεκτρονικών αγορών – και – αυτοκινήτων σχετίζεται περισσότερο με την πανδημία COVID-19 και λιγότερο με την αυτονόητη εξέλιξη καταναλωτικών συμπεριφορών.

Η απάντηση στο ερώτημα δεν είναι μονοσήμαντη. Οι επαγγελματίες του κλάδου παραδέχονται ότι οι ψηφιακές αγορές επιταχύνθηκαν λόγω της υγειονομικής κρίσης, φαινόμενο που τους ανάγκασε να επιταχύνουν με τη σειρά τους την ανάπτυξη διαδικτυακών εργαλείων πωλήσεων ακόμα και σε χώρες όπως η Ελλάδα, όπου ο ψηφιακός μετασχηματισμός κινείται με ρυθμούς υποδεέστερους άλλων χωρών.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω