Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Σύνδεση μέλους Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Με το ανανεωμένο SUV 3008 να αποτελεί την πρώτη χρονικά σημαντική έλευση για το 2021, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία φιλοδοξεί να ξεπεράσει τη νέα χρονιά τα δεδομένα της προηγούμενης.
Παρά την υγειονομική κρίση και τις επιπτώσεις της στον τομέα των πωλήσεων, η Peugeot αποκόμισε έναν διαρκώς αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών αλλά και νέα ρεκόρ σε μερίδια πωλήσεων σε 25 χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, οι παραγγελίες της μάρκας το 2020 αυξήθηκαν κατά 15% σε σχέση με το 2019, ενώ ένα στα δέκα οχήματα Peugeot που διατέθηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά ήταν αμιγώς ηλεκτρικό. Νέα ρεκόρ μεριδίων αγοράς για τη γαλλική μάρκα καταγράφηκαν, ταυτόχρονα με τη χώρα μας, σε Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία, Τσεχία, Ιαπωνία, Πορτογαλία, Νορβηγία, Ουκρανία, Εσθονία, Σλοβενία, Ιρλανδία, Αίγυπτο, Ισλανδία, Βολιβία, Κολομβία, Εκουαδόρ, Περού, Αγιο Δομίνικο, Μεξικό, Νότια Αφρική, Σαουδική Αραβία, Λετονία και σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Παραμένοντας στα αριθμητικά δεδομένα που καταδεικνύουν την ανοδική πορεία της φίρμας με σήμα τον Λέοντα, βλέπουμε πέντε διαφορετικά μοντέλα της (208, 2008, 3008, Rifter και Partner) να βρίσκονται ανάμεσα στα πλέον ευπώλητα της ευρωπαϊκής αγοράς, ενώ ένας στους τρεις πελάτες της διαλέγει το ανώτατο επίπεδο εξοπλισμού για το Peugeot που αποκτά.
Η δύναμη της επιλογής
Η ευρεία γκάμα εκδόσεων, κινητήρων και επιπέδων εξοπλισμού σε συνδυασμό με τη δεύτερη μεγαλύτερη γκάμα SUV στην Ευρώπη φαίνεται ότι εξασφαλίζουν στην Peugeot ένα ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα, καθώς πέρα από τα μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου σημαντικά ποσοστά πωλήσεων απέσπασαν εκδόσεις με ηλεκτροκινητήρες και plug-in υβριδικά σύνολα.
Μιλώντας για αυτά ο Jean-Phillipe Imparato, διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, υπογράμμισε ότι «πρόκειται για πηγή πραγματικής υπερηφάνειας το να βλέπουμε τέτοια αποτελέσματα με μια ηλεκτρική γκάμα που γνώρισε ήδη ευρεία αποδοχή από τους πελάτες. Αυτές οι επιδόσεις είναι οι καρποί των στρατηγικών μας επιλογών και των προσπαθειών που κατέβαλαν οι άνθρωποί μας σε μια τόσο δύσκολη περίοδο. Θα συνεχίσουμε έτσι και το 2021, τη χρονιά που θα εισαχθεί στην αγορά το 508 Peugeot Sport Engineered κατά το πρώτο εξάμηνο, με ρεκόρ επιδόσεων και εκπομπές ρύπων 46 γραμμαρίων».
Κεφαλαιοποιώντας μια σειρά αποφάσεων και επιτυχιών της προηγούμενης χρονιάς (εισαγωγή της Peugeot Sport στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής – WEC, κατάκτηση από το 208 της δεύτερης θέσης στην κατηγορία του πανευρωπαϊκά, παράλληλα με τη βράβευσή του ως «Car of the Year» στην Ευρώπη και ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στην Ελλάδα το 2020), η γαλλική μάρκα φιλοξενεί ταυτόχρονα στις εκθέσεις της τρία επιβατικά μοντέλα που έχουν βραβευτεί ως «Car of the Year» και δύο ελαφρά επαγγελματικά που έχουν διακριθεί με τον τίτλο «Van of the Year».
Παράλληλα αναπτύσσονται και οι online πωλήσεις της μάρκας, καθώς μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ελλάδα, όπου τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, τον ερχόμενο Απρίλιο θα λειτουργήσουν και στη Γερμανία, στην Ισπανία, στην Ιταλία, στην Ολλανδία, στο Βέλγιο, στην Πορτογαλία και στην Αυστρία οι αντίστοιχες εφαρμογές ψηφιακών πωλήσεων, με δεδομένο ότι θα έχει ολοκληρωθεί και το λανσάρισμα των νέων 3008 και 5008 στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές.