Τα τελευταία χρόνια τίθεται όλο και περισσότερο η ερώτηση σε τι χρησιμεύει μια επιχείρηση. Να δημιουργεί κέρδη; Να απαντάει στις ανάγκες των καταναλωτών; Στους προβληματισμούς της κοινωνίας;

Μια επιχείρηση η οποία ενδιαφέρεται περισσότερο για τα κέρδη της και λιγότερο για τον σκοπό για τον οποίο ιδρύθηκε ενδέχεται να μην επιβιώσει μακροπρόθεσμα με τις σημερινές συνθήκες του διεθνούς περιβάλλοντος. Οι θεωρίες που βασίζονται στην κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης και στην κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία προτείνουν να θεωρήσουν την επιχείρηση μια οντότητα που εξυπηρετεί τον άνθρωπο: αλλάζοντας το μοίρασμα της εξουσίας μεταξύ των συμμετεχόντων, Από μια επιχείρηση των μετόχων οδεύουμε σε μια επιχείρηση πολλών συμμετεχόντων: υπάλληλοι, προμηθευτές, πελάτες κ.λπ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω