Ενα νέο επιχειρηματικό και προϊοντικό πλάνο που προβλέπει δραστικές περικοπές εξόδων προς όφελος της κερδοφορίας, μετασχηματισμό της γκάμας Renault και των θυγατρικών της αλλά και μια νέα στρατηγική με έμφαση στην ποιότητα και στην καινοτομία παρουσίασε ο Luca de Meo, διευθύνων σύμβουλος του γαλλικού ομίλου.

Το φιλόδοξο σχέδιο του 53χρονου Ιταλού, που ανέλαβε τα ηνία τον Ιούλιο του 2020 προερχόμενος από τον όμιλο VW με προηγούμενη θητεία στον όμιλο Fiat, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μείωση της παραγωγής οχημάτων από 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2019 σε 3,1 εκατομμύρια το 2025, μείωση του χρόνου εξέλιξης κάθε νέου μοντέλου κατά τουλάχιστον ένα έτος ώστε να μην υπερβαίνει πλέον τους 36 μήνες και μείωση των πλατφορμών στα οποία βασίζονται τα μοντέλα του ομίλου από έξι που είναι σήμερα σε τρεις.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω