Mercedes-Benz GLE
Εκτός από την εξέλιξη του σχεδιασμού της που, αφενός, της εξασφαλίζει τον τίτλο του πιο αεροδυναμικού SUV της κατηγορίας της και, αφετέρου, αυξάνει τις διαστάσεις της προς όφελος της ευρυχωρίας, σε σημείο που θα διατίθεται και ως επταθέσια, η νέα γενιά της GLE εισάγει ένα νέο είδος πολυτελούς τεχνολογικού πολιτισμού με τη συνδρομή των νεότερων «ανακαλύψεων» της Mercedes-Benz. Σε αυτές συγκαταλέγονται το διάσημο πια infotainment MBUX, το οποίο φιλοξενείται σε οθόνες 12,3 ιντσών, ένα νέο προαιρετικό σύστημα που αναλαμβάνει να προσαρμόζει ξεχωριστά για κάθε τροχό την ενεργό αερανάρτηση, καθώς και το σύστημα αυτόνομης πέδησης που επιβραδύνει το αυτοκίνητο βάσει live δεδομένων για την κυκλοφορία. Αντιστοίχως, πρωταρχικό ρόλο στην γκάμα των κινητήρων αποκτά η υβριδική τεχνολογία, αρχικά υπό τη μορφή ενός επικουρικού κυκλώματος 48 Volt.
Renault Kadjar
Το ανανεωμένο Kadjar επωφελείται από μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων που αφορούν κάθε πτυχή του με στόχο μια ουσιαστική αναβάθμιση που δεν θα μείνει στις εντυπώσεις. Ετσι, οι σημαντικότερες αλλαγές έχουν συντελεστεί κάτω από το καπό του, το οποίο υποδέχεται τον νέας τεχνολογίας κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων, διαθέσιμο στις εκδοχές ισχύος 140 και 160 ίππων και σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Πλην του νέου συνόλου, το γαλλικό SUV έχει αποκτήσει μια νέα οθόνη αφής επτά ιντσών για το σύστημα infotainment, ενώ οι γάλλοι σχεδιαστές επέλεξαν να προχωρήσουν σε μια συνολική ανασχεδίαση, των επί μέρους στοιχείων του θαλάμου επιβατών συμπεριλαμβανομένων, προς όφελος περισσότερης εργονομίας και άνεσης.
Lexus UX
To νέο μικρότερο SUV της ιαπωνικής φίρμας θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη αμέσως μετά την παρουσία του στη γαλλική έκθεση, βάζοντας τη Lexus στον χάρτη της ολοένα και πιο δημοφιλούς κατηγορίας των compact SUV με τη δυναμική που εγγυάται το οπλοστάσιο των Ιαπώνων και το αδιαμφισβήτητα ξεχωριστό design. Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την UX 200 και την UX 250h, με 171 και 178 ίππους αντίστοιχα, και σε συνδυασμό προαιρετικά με τετρακίνηση για τη δεύτερη, υβριδική έκδοση.
Citroen C5 Aircross Hybrid Concept
Εν είδει προπομπού για την plug-in υβριδική έκδοση που θα προστεθεί στην γκάμα του από το 2020, το πρωτότυπο Citroen C5 Aircross Hybrid θα αποκαλυφθεί στο Παρίσι φιλοξενώντας στα «σπλάχνα» του κινητήρα βενζίνης με απόδοση 180 ίππων επικουρούμενο από ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ τη μετάδοση της κίνησης αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. H συνδυαστική ισχύς διαμορφώνεται στους 225 ίππους, ενώ το plug-in υβριδικό σύνολο πλαισιώνουν μπαταρίες που εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. προδιαγράφοντας αντίστοιχα μεγέθη και για την έκδοση παραγωγής.
ΚΙΑ Ceed GT
H κορυφαία, σπορ προσανατολισμού έκδοση του νέου Ceed αξιοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 201 ίππους και 265 Nm ροπής, που προαιρετικά συνδυάζεται με επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, φροντίζοντας να υπογραμμίσει τη δυναμική της με μια σειρά από ανάλογου ύφους αναβαθμίσεις. Σε αυτές περιλαμβάνονται το ικανότερο σύστημα πέδησης με τα μεγαλύτερα δισκόφρενα, το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης, τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 18 ιντσών, καθώς και μια σειρά από σχεδιαστικές παρεμβάσεις που καθιστούν αναγνωρίσιμη την έκδοση με την πρώτη ματιά.
Audi A1
Η νέα γενιά του γερμανικού supermini, διαθέτοντας μια σαφώς πιο ώριμη αισθητική επηρεασμένη από τη sport quattro ιστορία της Audi, μεγαλύτερες διαστάσεις και αυξημένες δόσεις τεχνολογίας, περνάει στην εποχή της ενηλικίωσης. Ενδεικτική η τοποθέτηση ενός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών σε συνδυασμό με οθόνη αφής 10,1 ιντσών για το infotainment, αλλά και η δυνατότητα επιλογής ηχοσυστήματος Bang&Olufsen. Θα διατίθεται δε αποκλειστικά με βενζινοκινητήρες από 95 έως 200 ίππους και σπορ χαρακτηριστικά αντίστοιχα της επιθετικής του εμφάνισης ήδη από τη βασική έκδοση.
Toyota Corolla Touring Sports
Οι Ιάπωνες αποφάσισαν να επαναφέρουν μία από τις εμβληματικότερες ονομασίες της αυτοκίνησης, «τοποθετώντας» τη στο μικρομεσαίο τους μοντέλο. Ο λόγος φυσικά για τη νέα Corolla, η οποία επωφελείται από την ολοένα και πιο «αφοριστική» υβριδική λογική της Toyota. Αυτό σημαίνει ότι ανεξαρτήτως έκδοσης αμαξώματος θα είναι διαθέσιμη σε μόλις μία συμβατική έκδοση – 1,2 λίτρων με 116 ίππους –, ενώ τις υπόλοιπες εκδόσεις θα εφοδιάζουν δύο διαφορετικά υβριδικά σύνολα, με κινητήρες βενζίνης 1,8 και 2,0 λίτρων, επικουρούμενα από ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική απόδοση 122 και 180 ίππους αντίστοιχα. Παράλληλα με την υβριδική υπεροπλία, η πρακτικότερη έκδοση της Corolla, Touring Sports, διεκδικεί τον τίτλο της πιο ευρύχωρης πρότασης της κατηγορίας της διαθέτοντας μια σειρά προηγμένων τεχνολογικών εφαρμογών που παρέχουν μια νέα high-tech χροιά στη «δεύτερη ζωή» της Corolla.
Skoda Vision RS
Ενα πρωτότυπο που θα αναλάβει να κάνει τις συστάσεις τόσο για τις προοπτικές των RS εκδόσεων όσο και για το μέλλον του – πολύ διαφορετικού – μοντέλου που θα αντικαταστήσει το Rapid θα παρουσιάσει η τσεχική φίρμα στο «floor» της γαλλικής έκθεσης. Σε ό,τι αφορά τις πρώτες, η εξίσωση των RS για το μέλλον προβλέπει ανθρακονήματα και μια συνολικά αναβαθμισμένη τακτική. ενώ σε ό,τι αφορά τον αντικαταστάτη του Rapid ένα μοντέλο που θα μπορεί να αντικρίσει στα «ίσια» το ομόσταβλο VW Golf.
Ferrari SP1
To μονοθέσιο SP1 αλλά και το αντίστοιχο διθέσιο SP2 αποτελούν τα πρώτα μέλη μιας νέας, ακόμα πιο εξεζητημένης σειράς μοντέλων Ferrari με την ονομασία Icona και σαφείς αναφορές στο παρελθόν της φίρμας, ιδωμένο υπό μελλοντικό πρίσμα. Με απόδοση 810 ίππων χάρη στον V12 των 6,5 λίτρων και την πλειονότητα των μηχανικών τους μερών από την 812 Superfast, το speedster δίδυμο υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και την αίσθηση μιας αλλοτινής εποχής, με σύγχρονη όμως τεχνολογία σε ένα εκρηκτικό μείγμα.