Η ανεξέλεγκτη κατάσταση που υπάρχει στις περισσότερες από 3.000 πτήσεις περίπου 25 ελικοπτέρων (από τα οποία 10-12 ανήκουν σε τέσσερις-πέντε εταιρείες μίσθωσης και τα υπόλοιπα είναι ιδιωτικά) και η λειτουργία εκατοντάδων μη αδειοδοτημένων ελικοδρομίων φέρεται να είχαν καθοριστικό ρόλο και στο τραγικό δυστύχημα με την πτώση του ελικοπτέρου στον Πόρο που κόστισε τη ζωή στον έλληνα χειριστή και στους δύο ρώσους επιβάτες. Ενα χάος που έχει αναδειχθεί σε ορισμένα παρόμοια τραγικά συμβάντα αλλά και στη χρήση ελικοπτέρων σε τέσσερις προσπάθειες απόδρασης κρατουμένων – την περίοδο 2006-2016 – από τις φυλακές Κορυδαλλού και Τρικάλων. Στη χώρα μας υπάρχουν 71 αδειοδοτημένα πολιτικά ελικοδρόμια, εκ των οποίων τα 43 είναι δημοτικά (το ελικοδρόμιο Δελβινακίου έκλεισε πριν από δύο εβδομάδες) και τα 5 ανήκουν σε νοσοκομεία, ενώ ακόμη 23 ανήκουν σε ιδιώτες, όμως τις περισσότερες φορές τα ελικόπτερα προσγειώνονται σε ανοικτούς χώρους χωρίς καμία ασφάλεια και προδιαγραφή.

Τα καλώδια της ΔΕΗ

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω