Συναγερμός έχει σημάνει στα στρατηγεία των ελληνικών τραπεζών για την επερχόμενη επέλαση ψηφιακών ανταγωνιστών από το εξωτερικό, οι οποίοι θα διεκδικήσουν μερίδιο από την πίτα της εγχώριας αγοράς την ερχόμενη 5ετία. Ηδη ξένοι οργανισμοί έχουν αναπτύξει δραστηριότητες στην Ελλάδα, προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων και μετατροπής συναλλάγματος χωρίς προμήθειες.

Το γεγονός ότι τα έσοδά τους προέρχονται από δευτερογενείς εργασίες, κατά βάση την προώθηση πληροφοριών για το προφίλ των χρηστών τους σε εταιρείες marketing έναντι προμήθειας, τους επιτρέπει να προσφέρουν ελκυστική τιμολογιακή πολιτική. Με τον τρόπο αυτόν δημιουργείται πίεση στις μεγάλες τράπεζες να μειώσουν τα έξοδα που χρεώνουν στους συναλλασσόμενους, σε μία περίοδο που η ενίσχυση των εσόδων αποτελεί ζήτημα επιβίωσης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω