Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Σύνδεση μέλους Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Επιστρέφει στη βάση του, στην Κεντρική Σκηνή του θεάτρου του Νέου Κόσμου, με ένα σύγχρονο γαλλικό έργο.
nnn
Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος (στη φωτογραφία) επέλεξε για την προσεχή θεατρική σεζόν το έργο του Φλοριάν Ζελέρ «Ο γιος», με το οποίο ουσιαστικά ολοκληρώνει την τριλογία που περιλαμβάνει τα «Ο πατέρας» (που είδαμε με τον Σταμάτη Φασουλή) και «Η μητέρα».
nnn
Η υπόθεση αφορά ένα δεκαεπτάχρονο αγόρι που δεν είναι ευχαριστημένο από τη ζωή του. Ο νεαρός έχει πάψει να χαμογελά και κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς του έχει συμβεί. Η μητέρα του νιώθει ότι την έχουν ξεπεράσει τα γεγονότα και δεν ξέρει τι να κάνει. Γι’ αυτό και ο Νικολά αποφασίζει να πάει να μείνει με τον πατέρα του. Και είναι αυτός που θα προσπαθήσει να κάνει τα αδύνατα δυνατά ώστε να ξαναβρεί τη χαρά της ζωής ο γιος του.
nnn
Πόσο πιθανό είναι, αλήθεια, να σώσουμε κάποιον άλλον;
nnn
«Ο γιος», που ανέβηκε πριν από έναν χρόνο ακριβώς στο Παρίσι (στην Comedie des Champs Elysees) υμνήθηκε από τον Τύπο. «Αριστούργημα» και το «Καλύτερο έργο του Ζελέρ» έγραψαν περιοδικά όπως το «Le Point» ή το «Nouvel Observateur». Καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως «σε ό,τι αφορά τον Φλοριάν Ζελέρ δεν έχουμε να κάνουμε με έναν επιτυχημένο δημιουργό, αλλά με έναν σπουδαίο θεατρικό συγγραφέα».
nnn
Αυτή την εποχή ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος βρίσκεται σε συζητήσεις με τον πιθανό… γιο του, ενώ κλείνει ένα-ένα τα μέλη της οικογένειας, που πάνω-κάτω μοιάζει με τις δικές μας.
nnn
Ο Ζελέρ έχει τον τρόπο να θέτει προβληματισμούς με έναν έξυπνο τρόπο. Για να δούμε…