Η διαχρονική απήχηση του Leon στην ευρωπαϊκή και στην ελληνική αγορά το καθιστούσε πάντοτε κατάλληλο για μια σειρά από τεχνολογικές πρεμιέρες, τακτική πολύ επιτυχημένη τόσο σε επίπεδο εντυπώσεων όσο και ουσίας. Σχεδόν αυτονόητα, λοιπόν, αυτό θα ήταν το μοντέλο που θα υιοθετούσε πρώτο την plug-in υβριδική τεχνολογία, τοποθετώντας τη Seat σε διαφορετικό επίπεδο ανάμεσα στις εταιρείες οι οποίες επιταχύνουν τον εξηλεκτρισμό τους.

Σχεδιασμένο, εξελιγμένο και κατασκευασμένο στη Βαρκελώνη, το Leon e-HYBRID, όπως ονομάζεται επισήμως, εξοπλίζεται με υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τον βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα συνδυαστικής ισχύος 204 ίππων και 350 Nm ροπής. Μεγέθη που, αν και εξασφαλίζουν επιδόσεις επιπέδου GTi, με επιτάχυνση από στάση σε 7,5» και μέγιστη ταχύτητα 220 χλμ./ώρα, αποδίδουν θεαματικά στο πεδίο της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία ξεκινά από μόλις 1,2 λίτρα/100 χλμ., με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που κυμαίνονται μεταξύ 25-30 γραμμ./χλμ. όταν συνδυάζονται οι δύο κινητήρες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω