Δύο χρόνια είχαν οι Αθηναίοι να δουν τους συρμούς του τραμ στο κέντρο της πόλης. Μια μακρά περίοδος αμφισβήτησης, η δεύτερη στην ιστορία του τραμ της Αθήνας, τελείωσε την Παρασκευή με την επαναλειτουργία στο Σύνταγμα. Η προηγούμενη δεν είχε αίσιο τέλος. Οδήγησε στην κατάργησή του το 1960, ύστερα από 8 δεκαετίες που το τραμ διέτρεχε την Αθήνα και τον Πειραιά. ομως ο ιδιότυπος ακρωτηριασμός που κατατρέχει το μέσο θα λάβει τέλος με την επιστροφή στο Φάληρο, πιθανώς ως τα Χριστούγεννα, και θα απομένει να φανεί φως στο τούνελ της επέκτασης προς Πειραιά.

Αν και το χειρόφρενο στο τμήμα «Σύνταγμα – Κασομούλη» αποδόθηκε, τον Οκτώβριο του 2018, στην ανησυχία λόγω διαβρώσεων στην κοίτη του Ιλισού, η ιδέα για την αποκάλυψη του κοίτης από το Ολυμπιείο μέχρι το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Φιξ πολύ γρήγορα κυριάρχησε. Και ενώ οι διεργασίες για να μπει σε τροχιά ο μεγαλεπήβολος σχεδιασμός – χωρίς μελέτες και κοστολόγηση – πάτησαν γκάζι, στο μέτωπο του ελέγχου και της αποκατάστασης της κοίτης υπήρξε απόλυτη αδράνεια.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω