Τα δεδομένα των χρηστών του είναι για το Facebook ό,τι και το νερό για τον άνθρωπο: για να ζήσει, θα πρέπει να «πίνει» καθημερινά πληροφορίες τους. Τα δεδομένα των χρηστών είναι αυτά τα οποία δίνουν στο Facebook τη δυνατότητα να προσφέρει στόχευση στις διαφημίσεις που εμφανίζονται στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Η στόχευση αυτή βασίζεται στις προσωπικές online συνήθειες και στο αποτύπωμα δραστηριοτήτων που αφήνουν οι χρήστες, δεδομένα τα οποία καταγράφονται. Και η ακρίβεια στη στόχευση των διαφημίσεων, σε συνδυασμό με τα δισεκατομμύρια χρηστών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, είναι ο λόγος που τον τελευταίο χρόνο στα ταμεία του Facebook μπήκαν περισσότερα από 62 δισ. ευρώ. Εκ των οποίων το 98% προέρχεται από την πώληση στοχευμένων διαφημίσεων που απευθύνονται σε χρήστες, οι οποίοι μέσω των online κινήσεών τους φαίνεται ότι είναι το ιδανικό κοινό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εμφανίζονται σε αυτές τις διαφημίσεις.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω