To δεύτερο «απαγορευτικό» είναι γεγονός και οι ελληνικές επιχειρήσεις καλούνται για μία ακόμη φορά να αντεπεξέλθουν σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, ενώ για πολλές που έχουν κλείσει με κυβερνητική απόφαση τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης ανακουφίζουν τους εργαζόμενους και μεταθέτουν υποχρεώσεις αλλά δεν αναπληρώνουν τους χαμένους τζίρους.

Το δεύτερο lockdown δεν ήρθε ξαφνικά και πολλές επιχειρήσεις έχουν κάνει τα «κουμάντα» τους. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν διευρύνει την γκάμα τους με περισσότερα προϊόντα και έχουν βελτιώσει τους χρόνους παράδοσης, αρκετές εταιρείες, κυρίως από τον κλάδο των υπηρεσιών, έδωσαν βάρος στην τηλεργασία, ενώ όλο το περασμένο διάστημα οι οικονομικοί διευθυντές έκαναν ασκήσεις προσομοίωσης για να εξοικονομήσουν κόστη και να ενισχύσουν τη ρευστότητα των εταιρειών ώστε σε συνδυασμό με τα μέτρα ενίσχυσης από την πολιτεία να περιορίσουν ως έναν βαθμό της βαριές συνέπειες του «παγώματος» της οικονομικής δραστηριότητας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω