Ενας ταξιδιώτης στην Ελλάδα σήμερα θα διέσωζε στιγμές και πρόσωπα στα φωτογραφικά άλμπουμ του κινητού του. Ο Βέλγος Μπενζαμέν Μαρί (Βenjamin Mary, 1792-1846), ο οποίος βρίσκεται στην Ελλάδα σε διπλωματική αποστολή στα χρόνια του Οθωνα, δεν είχε το μέσο της φωτογραφίας στη διάθεσή του, ήταν όμως ζωγράφος με οξυδερκή ματιά και μεγάλη ικανότητα στο σκίτσο. Δεν τον γοητεύουν οι αρχαιολογικοί τόποι και τα μνημεία, ούτε η ελληνική ύπαιθρος, αλλά οι άνθρωποι που γνωρίζει  ̶  και όσο μένει στην Ελλάδα, από το 1839 ως το 1844, τους ζωγραφίζει, όπως φαίνεται, ακατάπαυστα.

Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, χωρίς την περικεφαλαία με την οποία τον απεικόνισε ο Διονύσιος Τσόκος στην προσωπογραφία που αναπαραγωγές της στόλιζαν κάποτε τις σχολικές τάξεις, παρουσιάζεται σε δύο πορτρέτα του Μαρί που εκπέμπουν δυναμισμό αλλά και εσωτερικότητα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω