Audi A1 Allroad

Οι Allroad εκδόσεις αποτελούν μια περιπετειώδη συνήθεια της Audi από το 1999 και μέχρι πρότινος αφορούσαν αποκλειστικά station wagon εκδόσεις και δη των μεγαλύτερων μοντέλων της, εν προκειμένω του Α6 και, πιο πρόσφατα, του Α4. Ωστόσο, όπως αφήνει να εννοηθεί η παρουσία ενός Α1 με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πλήθος προστατευτικών περιμετρικά και κάτω από το αμάξωμα σε δοκιμές εξέλιξης, η νέα γενιά του γερμανικού supermini πρόκειται να αλλάξει ριζικά αυτή τη συνήθεια, μεταφέροντάς τη στη βάση της γκάμας και δη σε μια hatchback έκδοση. Προφανής αιτιολογία, η ολοένα αυξανόμενη απήχηση των παντός είδους SUV/crossover αλλά και η νέα, σαφώς πιο «ενήλικη», νέα γενιά του Α1, η οποία μπορεί να υποστηρίξει ευκολότερα τα διακριτικά Allroad τα οποία – και – στην περίπτωσή του συνεπάγονται τετρακίνηση και μια επιλογή από τις ισχυρότερες εκδοχές των κινητήρων με τους οποίους διατίθεται και φτάνουν έως τους 200 ίππους.

VW T-Roc Cabrio

To – μέχρι στιγμής – μικρότερο SUV της VW θα υποδεχτεί στην γκάμα του μια εξαιρετικά ασυνήθιστη για την κατηγορία cabrio έκδοση, η οποία φιλοδοξεί να ενισχύσει τη lifestyle πλευρά του. Υπό το εκκεντρικό σκεπτικό, η ανοιχτή έκδοση θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με δίθυρο αμάξωμα, ενώ κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η παρουσία μιας υφασμάτινης αναδιπλούμενης οροφής την οποία η VW προέκρινε έναντι της μεταλλικής προκειμένου να μην αυξήσει σημαντικά το βάρος του. Με την ίδια ακριβώς λογική, το T-Roc Cabrio αναμένεται να είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε εμπροσθοκίνητες εκδόσεις, ενώ σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, τις επιλογές του θα πλαισιώσει η συνήθης γκάμα, αποτελούμενη από κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,5 λίτρου απόδοσης από 115 έως 150 ίππους και το TDI μοτέρ των 115 ίππων. Τις προδιαγραφές της έκδοσης, η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της εντός του 2019, θα συμπληρώσει μια σειρά νέων εξοπλιστικών χαρακτηριστικών τα οποία θα φροντίσουν να ενισχύσουν την εκκεντρικότητά του.

Seat Leon

Εκτός από τη σαφώς πιο επιθετική και σπορ αισθητική που αναμένεται να υιοθετήσει, η νέα – τέταρτη – γενιά του Leon θα επωφεληθεί για πρώτη φορά και από μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα προστεθεί στην γκάμα από το 2020 προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. Εξίσου δεδομένα θα πρέπει να θεωρούνται η αύξηση της διαθέσιμης ευρυχωρίας χάρη σε μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής MQB όπου βασίζεται και ο εμπλουτισμός των προδιαγραφών τόσο με νέους κινητήρες από το οπλοστάσιο του ομίλου VW, όσο και με νέα εξοπλιστικά στοιχεία, όπως το νέο infotainment με δυνατότητα αυτόματων αναβαθμίσεων.

BMW X1

H X1 προετοιμάζεται να υποδεχτεί μια σειρά στοχευμένων αλλαγών, καθώς αποτελεί μαζί με την Χ6 τις «παλαιότερες» εκπροσώπους των ΒMW Χ, οι οποίες αναμένεται να την οδηγήσουν ανανεωμένη στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο όπου θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της. Σε ό,τι αφορά την ουσία των αλλαγών, με δεδομένη τη δημοτικότητά της, η BMW δείχνει να επιλέγει τη συντηρητική οδό, με χειρουργικές σχεδιαστικές παρεμβάσεις στις λεπτομέρειες, στα πρότυπα της Χ2. Αντίστοιχη θα είναι η προσέγγιση και στην γκάμα κινητήρων οι οποίοι θα αναβαθμιστούν με το βλέμμα στο νέο αυστηρότερο πρωτόκολλο δοκιμών WLTP, προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.