Η παράταση της αβεβαιότητας στον τουρισμό, εξαιτίας της συνεχιζόμενης έντασης της πανδημίας και των καθυστερήσεων στους εμβολιασμούς παγκοσμίως, αυξάνει τα πωλητήρια στα ελληνικά ξενοδοχεία.

Η πρωτοφανής κρίση της περασμένης χρονιάς και η αβεβαιότητα για το άμεσο μέλλον οδηγούν πολλούς από τους ξενοδόχους σε αναζήτηση εξόδου από το «τουριστικό επιχειρείν». Ηδη, σε δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες real estate του εξωτερικού κατά το τρίμηνο Νοεμβρίου 2020 – Ιανουαρίου 2021 καταγράφηκαν πάνω από 300 αγγελίες για την πώληση ξενοδοχείων στο σύνολο της χώρας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω