Πόλος έλξης επενδύσεων οι περιοχές με «ταυτότητα»

Πώς οι δήμοι που προωθούν το brand τους μπορούν να μετατρέψουν τα μειονεκτήματα σε ευκαιρίες και πλεονεκτήματα αποκτώντας υπεραξία

kaiafa1.jpg {{ }}
 Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Σύνδεση μέλους
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ: Εγγραφή μέλους
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk