Μερικές εβδοµάδες µετά την έλευσή του στη χώρα µας, το καινούργιο 208 αποτελεί ήδη το νέο σηµείο αναφοράς στους ελληνικούς δρόµους. Η πρόσφατη βράβευσή του από τους εκλέκτορες του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» στη χώρα µας και η υποψηφιότητά του για τον τίτλο «Car of the Year» σε ευρωπαϊκό επίπεδο αποτυπώνουν στο πεδίο των διακρίσεων αυτό που οι Γάλλοι ονοµάζουν «η δύναµη της επιλογής».

Με τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων απόδοσης 75, 100 και 130 ίππων σε συνδυασµό µε µηχανικά κιβώτια 5 και 6 ταχυτήτων ή αυτόµατο κιβώτιο 8 σχέσεων αλλά και τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων ισχύος 100 ίππων, το νέο 208 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας του διεθνώς που διατίθεται ταυτόχρονα και σε αµιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση απόδοσης 100 kW (136 ίππων) µε τα διακριτικά e-208. Διαθέσιµο σε πέντε επίπεδα εξοπλισµού – Like, Active, Allure, GT Line και GT -, µε τιµές που ξεκινούν κάτω από τις 14.000 ευρώ, διαθέτει περισσότερα συστήµατα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού από κάθε άλλο µοντέλο του είδους του, υπενθυµίζοντας τον εθισµό της Peugeot στην καινοτοµία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω