Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Σύνδεση μέλους Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Μερικές εβδοµάδες µετά την έλευσή του στη χώρα µας, το καινούργιο 208 αποτελεί ήδη το νέο σηµείο αναφοράς στους ελληνικούς δρόµους. Η πρόσφατη βράβευσή του από τους εκλέκτορες του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» στη χώρα µας και η υποψηφιότητά του για τον τίτλο «Car of the Year» σε ευρωπαϊκό επίπεδο αποτυπώνουν στο πεδίο των διακρίσεων αυτό που οι Γάλλοι ονοµάζουν «η δύναµη της επιλογής».
Με τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων απόδοσης 75, 100 και 130 ίππων σε συνδυασµό µε µηχανικά κιβώτια 5 και 6 ταχυτήτων ή αυτόµατο κιβώτιο 8 σχέσεων αλλά και τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων ισχύος 100 ίππων, το νέο 208 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας του διεθνώς που διατίθεται ταυτόχρονα και σε αµιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση απόδοσης 100 kW (136 ίππων) µε τα διακριτικά e-208. Διαθέσιµο σε πέντε επίπεδα εξοπλισµού – Like, Active, Allure, GT Line και GT -, µε τιµές που ξεκινούν κάτω από τις 14.000 ευρώ, διαθέτει περισσότερα συστήµατα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού από κάθε άλλο µοντέλο του είδους του, υπενθυµίζοντας τον εθισµό της Peugeot στην καινοτοµία.
Χαµηλότερο, πιο µακρύ και µε µεγαλύτερο πλάτος από το απερχόµενο µοντέλο, το νέο 208 έχει σαφώς πιο εκλεπτυσµένο εσωτερικό. Πέρα από τα πιο µαλακά υλικά και τους ανασχεδιασµένους αποθηκευτικούς χώρους για µικρότερα και µεγαλύτερα αντικείµενα
– συµπεριλαµβανοµένης και της θήκης για την επαγωγική φόρτιση του κινητού τηλεφώνου – την παράσταση κλέβει η τελευταία γενιά του πολυεπίπεδου πίνακα οργάνων i-Cockpit µε την τρισδιάστατη απεικόνιση.
«Δεν χρησιµοποιούµε τη 3D τεχνολογία µόνο για λόγους εντυπωσιασµού» υπογραµµίζει ο Γιαν Μπερέλ, διευθυντής σχεδιασµού του 208. «Αποτελεί ένα πολύτιµο βοηθητικό στοιχείο για τον οδηγό, καθώς του παρέχει τη σωστή πληροφορία στο κατάλληλο επίπεδο» επισηµαίνει. Η οδηγική µας εµπειρία µε το 208 επιβεβαίωσε τον ισχυρισµό του και συνολικά επαληθεύει την κεντρική ιδέα κατασκευής του όπως την εκφράζει ο Ζιλ Βιντάλ, Director of Style της Peugeot.
«Το να παρέχεις στο κοινό των supermini αυτό το επίπεδο τεχνολογίας ή τα υλικά και τον εξοπλισµό µεγαλύτερων αυτοκινήτων είναι πράγµατι πρόκληση, ωστόσο µπορείς να πετύχεις αν έχεις δώσει από την αρχή σηµασία στη λεπτοµέρεια».
Ο τρόπος που ο Βιντάλ µιλάει κάνει τα πράγµατα να φαίνονται εξαιρετικά απλά, αν και δεν είναι. Στο τέλος της ηµέρας αντιλαµβάνεσαι ότι ο ξεχωριστός χαρακτήρας του 208 οφείλεται στον συνδυασµό της φαντασίας µε την τεχνολογία, στοιχεία που σφραγίζουν το διαβατήριο του γαλλικού µοντέλου για το ταξίδι προς την επιτυχία, προσπερνώντας µε ταχύτητα τον φιλόδοξο ανταγωνισµό του.