«Ολα μου τα ρούχα τα ψωνίζω πλέον μέσα από το Διαδίκτυο και ησύχασα. Χτυπάει η πόρτα και είναι εκεί μόλις ανοίξω». Ανδρας σε πολύ εκσυγχρονισμένη επιχείρηση, με καλά αμειβόμενη θέση, εξοικειωμένος βέβαια με όλα τα νέα μέσα που προσφέρει η Πληροφορική, μου το έλεγε στο διάλειμμα κάποιας επαγγελματικής συνάντησης, όταν μια πιο χαλαρή συζήτηση μας έφερε και στο θέμα των ρούχων (ναι, και οι άνδρες μπορεί να συζητούν για ρούχα, αλλά αυτό συμβαίνει πολύ-πολύ σπάνια).

Μου έφερε στον νου ένα άρθρο που είχα μόλις διαβάσει σχετικά με την προσωποποίηση των αγορών μέσα από το Διαδίκτυο. Κάποιες από τις νεοφυείς επιχειρήσεις προσφέρουν τη δυνατότητα για εξατομικευμένες αγορές σε όσους θέλουν να ψωνίσουν τα προϊόντα τους. Που μπορεί να είναι από καλλυντικά έως τρόφιμα. Οπως λένε όσοι τους οδηγούν σε αυτή την κατεύθυνση, έχουν διαγνώσει την αδυναμία του καταναλωτή μπροστά σε ένα ράφι γεμάτο με ουσίες και συσκευασίες για το λούσιμο, με σαπούνια ή σάλτσες για «κινέζικο». Και το συνδυάζουν με την ιδέα του καθενός από εμάς ότι είναι αρκετά μοναδικός για να δικαιούται να τύχει και μιας πιο ιδιαίτερης περιποίησης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω