Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Στην ταινία του 1989 «Κρουαζιέρα στην άκρη του τρόμου» του Φίλιπ Νόις πρωταγωνιστούσαν τρεις μόλις ηθοποιοί: ο Ελληνοαυστραλός Μπίλι Ζέιν, ο Σαμ Νιλ και η άγουρη – μόλις 21 ετών – Νικόλ Κίντμαν, λίγα χρόνια προτού γνωρίσει τη διεθνή αναγνώριση. Στην πραγματικότητα το καλοκουρδισμένο θρίλερ κρύβει και έναν τέταρτο βουβό πρωταγωνιστή: το εντυπωσιακό sailing yacht πάνω στο οποίο διαδραματίζεται όλη η πλοκή, όταν το ανυποψίαστο ζευγάρι (Κίντμαν και Νιλ) ανακαλύπτουν με τρόμο ότι ο νεαρός ναυαγός (Μπίλι Ζέιν) που περισυλλέγουν δεν είναι αυτός που αρχικά φαίνεται. Για την ιστορία, το όνομα του θρυλικού αυτού σκαριού είναι Stormvogel και ακόμη παραμένει υπολογίσιμη δύναμη παίρνοντας μέρος σε αγώνες Classic Yacht Regattas. Mάλιστα, η Νίκολ Κίντμαν για τις ανάγκες της ταινίας έκανε μαθήματα με τον ιδιοκτήτη του σκάφους και στην πραγματικότητα στις σκηνές της καταιγίδας λίγο πριν από το τέλος της ταινίας εκείνη το οδηγεί.
Η κυριαρχία της Perini Navi
Καλοκαίρι λοιπόν. Η εποχή που τα αποκαλούμενα giga sailing yachts δαμάζουν τα κύματα. Aν ένας άνθρωπος έχει συνδέσει το όνομά του με αυτά τα πλωτά αριστουργήματα της ναυπηγικής αυτός είναι ο 80χρονος σήμερα ιταλός μεγαλοεπιχειρηματίας Φάμπιο Περίνι. Oλα ξεκίνησαν το 1983 από την πόλη Βιαρέτζιο, όπου ο πολυμήχανος Περίνι ίδρυσε την Perini Navi. Ουσιαστικά άρχισε την πορεία του αλλάζοντας τη φιλοσοφία στην κατασκευή των μεγάλων ιστιοφόρων. Η καινοτομία του; Χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής κατάφερε να τα απαλλάξει από τα μεγάλα πληρώματα, δημιουργώντας έτσι μεγαλύτερους χώρους διαβίωσης, στους οποίους θα μπορούσαν να αναπτυχθούν παροχές χλιδής. Αυτή η πετυχημένη ιδέα εξελίχθηκε σε έναν στόλο σκαριών που η υψηλή αισθητική τους διακρίνεται σε διεθνείς διαγωνισμούς και ναυτικά σαλόνια, ενώ με την εξαγορά των ναυπηγείων Picchiotti πέρασε στη ναυπήγηση και μηχανοκίνητων σκαφών.
Η πετυχημένη πορεία της Perini Navi την οδήγησε τον Μάιο του 2017 να διευρύνει το μετοχικό της σχήμα με την είσοδο της εταιρείας Fenix Srl της οικογένειας Ταμπάκι ως επενδυτή. Πρόκειται για μία στρατηγική κίνηση που σκοπό είχε να εδραιώσει και να επεκτείνει τη θέση της Perini Navi στην αγορά τόσο των ιστιοφόρων όσο και των μηχανοκίνητων γιοτ. Τα μηχανοκίνητα σκάφη Picchiotti πλέον ναυπηγούνται και πωλούνται υπό το όνομα της Perini Navi. Τα περίφημα σκαριά του ιταλικού κολοσσού λοιπόν δημιουργούνται σε τρεις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στις πόλεις Βιαρέτζιο και Λα Σπέτσια της Ιταλίας αλλά και στην Τούζλα, στην επαρχία της Κωνσταντινούπολης.
Υπό κατασκευή
Το απόσταγμα της καινοτομίας και της τεχνογνωσίας που έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες δεκαετίες από τα ναυπηγεία Perini Navi συμπυκνώνεται στη νέα υπό κατασκευή σειρά E-volution. Τα πολυτελή sailing yachts θα ναυπηγούνται σε σκαριά των 42, 47 και 56 μέτρων. Ειδικά για την επιλογή των 42 μ. θα υπάρχει και η έκδοση GTS με luxury πινελιές και χαρακτηριστικά που εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις. Για παράδειγμα, κάποια στοιχεία από αλουμίνιο, που είναι το βασικό υλικό που χρησιμοποιεί η σειρά E-volution, στην έκδοση GTS έχουν αντικατασταθεί από ανθρακονήματα σύμφωνα με την ιστοσελίδα megayachtnews.com. Ολα τα σκάφη της σειράς διαθέτουν μεγάλους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, χρήση τεχνολογιών που διευκολύνουν τον χειρισμό του ιστιοφόρου, ενώ υπάρχει και η επιλογή υβριδικής πρόωσης. Το στοιχείο της πολυτέλειας είναι κυρίαρχο και αντικατοπτρίζεται στην άφθονη χρήση γυαλιού. Βίρα τις άγκυρες!