Το σύνθημα «Ο κορωνοϊός αδειάζει τις αίθουσες, αλλά ο ιός της σινεφιλίας τις γεμίζει!», που η διαφημιστική καμπάνια της ταινίας του Γιάννη Οικονομίδη «Η μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς» αποφάσισε να χρησιμοποιήσει για να δηλώσει την επιτυχία της, είναι η εξαίρεση (και ένα είδος αχρείαστης πρόκλησης) σε μια εποχή που ο εν λόγω ιός έχει φέρει σε σημείο απόγνωσης τους κινηματογραφικούς αιθουσάρχες, όπως και όλον τον κόσμο.

Υπό την απειλή του κορωνοϊού εγχώρια φεστιβάλ ματαιώνονται (Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και Γαλλόφωνο της Αθήνας), προγραμματισμένες ημερομηνίες Α’ προβολής ταινιών στις αίθουσες την τελευταία στιγμή αλλάζουν και ειδικές προβολές (σε λέσχες κ.ο.κ.) ακυρώνονται. Πρόκειται για αλυσιδωτή αντίδραση και δεν πρέπει να μας προκαλεί έκπληξη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω