Πάνω από 30 εκατομμύρια λιγότερες επισκέψεις πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες έφερε τον τελευταίο χρόνο η ταχεία ψηφιοποίηση του Ελληνικού Δημοσίου. Τα πιστοποιητικά «τραβήχτηκαν» αυτόματα από τους φορείς χωρίς να χρειαστεί όχι μόνο να φτάσει ο πολίτης στις υπηρεσίες, αλλά ούτε να τα αναζητήσει ο ίδιος ηλεκτρονικά. Την ίδια στιγμή, τα «ψηφιακά γκισέ», που διευκολύνουν εν μέσω πανδημίας την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών, κερδίζουν έδαφος. Επεκτείνονται ήδη σε υπηρεσίες του ΟΑΕΔ και θα ακολουθήσει ο ΕΦΚΑ, ενώ δρομολογείται και η απόδοση ΑΦΜ μέσω τηλεδιάσκεψης.

Οι δημόσιοι φορείς ανοίγουν ο ένας μετά τον άλλον τις ψηφιακές τους θύρες στους πολίτες, καθιερώνοντας την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση. Μέσω της υπηρεσίας mydesklive, και με τη χρήση κάμερας, ο υπάλληλος βρίσκεται στη μια μεριά της οθόνης και ο πολίτης στον υπολογιστή του σπιτιού του ή κρατώντας την «έξυπνη» συσκευή του. Περισσότερες από 3.000 τηλεδιασκέψεις έχουν γίνει στα ΚΕΠ της χώρας μέσα σε ενάμιση μήνα μέσω του myKEPlive, στο οποίο διατίθενται ήδη πάνω από 60 υπηρεσίες για πολίτες και δημότες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω