Ηκατασκευή σύγχρονου οδικού δικτύου στην Κρήτη είναι απαραίτητη, καθώς οι θάνατοι στο νησί από τροχαία ατυχήματα ξεπερνούν κατά μέσο όρο τους 60 σε ετήσια βάση, ενώ πολλαπλάσιος είναι ο αριθμός των τραυματιών. Ο πρώην υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης προκήρυξε τον διαγωνισμό για τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) τον Ιούνιο του 2018, ο οποίος προέβλεπε την κατασκευή με τη μέθοδο της παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο μήκους 160 χλμ. και την κατασκευή του τμήματος Χερσόνησος – Λασίθι μήκους 22 χλμ. με σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Ισχυρά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον και στις 26 Φεβρουαρίου 2019 η Επιτροπή Ανταγωνισμού ανακοινώνει τους προεπιλεγέντες που θα καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω