«Είχα και εξακολουθώ να έχω την άποψη πως οι 36 Ελληνικοί Χοροί του Σκαλκώτα είναι ένα έργο ενιαίο που πρέπει να παίζεται ολόκληρο και όχι αποσπασματικά όπως συχνά γίνεται»λέει ο Βύρωνας Φιδετζής. «Πρέπει να παίζεται όπως π.χ. παίζουν οι Τσέχοι την «Πατρίδα» του Σμέτανα ή τους χορούς του Ντβόρζακ, σε μία συναυλία. Εγώ το έχω κάνει με αυτή τη μορφή πέντε-έξι φορές, με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών». Ο μαέστρος που πάντα σκύβει με ενδιαφέρον και φροντίδα πάνω από την ελληνική μουσική και που δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε πως έχει αφιερώσει σε μεγάλο βαθμό την καριέρα του στην ανάδειξή της, επαναλαμβάνει το εγχείρημα για μία ακόμα φορά. Στις 19 Ιουνίου στο Ηρώδειο, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, θα παρουσιάσει και πάλι τους 36 Ελληνικούς Χορούς, αυτή τη φορά διευθύνοντας τη Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω