• Αναζήτηση
  • Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

    «Οφείλουμε να κοιτάζουμε το κακό στα μάτια»

    Δώδεκα χρόνια μετά τις «Ζωές των άλλων» και οκτώ μετά το «Tourist» ο γερμανός σκηνοθέτης ανέτρεξε στη ζωή και στο έργο του ζωγράφου Γκέρχαρντ Ρίχτερ για να φτιάξει μια δική του μυθοπλασία για τη ζωή στη ναζιστική και στη μεταπολεμική Γερμανία

     Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

    Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
    Σύνδεση μέλους
    Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ: Εγγραφή μέλους
    Πολιτισμός
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk