Η πρώτη είδηση είναι ότι η γκαλερί Citronne ανοίγει παράρτημα στην Αθήνα. Η δεύτερη ότι εγκαινιάζει τον νέο χώρο σε ένα διαμέρισμα στην καρδιά της αστικής περιοχής, που είναι το Κολωνάκι, με την έκθεση «Εγκιβωτισμός – Mappemonde». Πρόκειται για την παρουσίαση μέρους του κορυφαίου έργου της ελληνικής γλυπτικής «Mappemonde» του Γιώργου Λάππα (1950-2016) με τις ιερογλυφικές φιγούρες που έχουν ως αφετηρία και σημείο αναφοράς ένα σπίτι. Το έργο είχε παρουσιαστεί ημιτελές στην Μπιενάλε του Σάο Πάολο και στην γκαλερί Ζουμπουλάκη το 1987 και ολοκληρωμένο στο «Aperto» της Μπιενάλε της Βενετίας την επόμενη χρονιά. Τώρα όμως, στον τέταρτο όροφο του νούμερου 19 επί της Πατριάρχου Ιωακείμ τον επισκέπτη υποδέχεται ένας άγνωστος μέχρι πρότινος θησαυρός. Είναι ένας πολυσέλιδος τόμος, με πάνω από 500 σελίδες με σχέδια και σκίτσα από τις 3.000 ιερογλυφικές αλλά και ανθρωπομορφικές φιγούρες με τις οποίες συνετέθη το έργο. Την ύπαρξη αυτού του άγνωστου «άτλαντα» καταγραφής γνώριζε η γλύπτρια και σύντροφος του Γιώργου Λάππα, Αφροδίτη Λίτη. Και ήταν τελικά ο απαραίτητος καταλύτης που θα διευκόλυνε τη διαχείριση, επανέκθεση και επανερμηνεία του έργου μαζί με τους έτερους επιμελητές της έκθεσης, την ιδιοκτήτρια της γκαλερί και ιστορικό τέχνης Τατιάνα Σπινάρη-Πολλάλη και τον καθηγητή στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Γιώργο Τζιρτζιλάκη.
Σημειωτέον, μαζί με τα δικά τους εισαγωγικά κείμενα ο ογκώδης τόμος θα επανακυκλοφορήσει σε μια έκδοση 600 σελίδων περίπου. Βέβαια τον κύριο λόγο στην έκθεση τον έχουν το σπίτι και οι μικροσκοπικές μεταλλικές φιγούρες, ένα μέρος της αρχικής γλυπτικής αφήγησης που συνιστά πεδίο μνήμης με προσωπικά βιώματα που ανοίγονται σε μια πανανθρώπινη κλίμακα. Οπως θα εξηγήσει ο Γιώργος Τζιρτζιλάκης:
«Το «Mappemonde» είναι ένα έργο-κλειδί για το έργο του Λάππα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση γίνεται μια διαφορετική τοποθέτηση σε μικρότερη κλίμακα και σε μικρότερη δομή και μπορεί κανείς να δει άλλα στοιχεία του έργου, πέρα από το μεγάλο θέμα με το οποίο καταπιάνεται, και είναι η απεικόνιση δεδομένων. Αφενός εδώ έχουμε την ανατροπή της σύμβασης του «κάθετου» γλυπτού καθώς το «Mappemonde» ανήκει στα επιδαπέδια γλυπτά, μια σειρά έργων που στη νεωτερικότητα εξαφανίστηκαν. Αφετέρου εδώ βλέπουμε στην αποθέωσή του ένα στοιχείο της γλυπτικής που χρησιμοποίησε πρώτος ο Ροντέν και είναι τα συμπλέγματα μορφών. Το «Mappemonde» είναι ένα έργο σημαντικό στην Ιστορία της Τέχνης γιατί συνιστά μια καινοτόμο απάντηση στο ερώτημα πώς ταξινομεί ένα καλλιτέχνης μια αναπαράσταση του κόσμου που είναι συμβολική και μυθοπλαστική».