Μια σπάνια κληρονομιά σε ράγες περιμένει να ξαναζωντανέψει. Το «ξύπνημα» ιστορικών σιδηροδρομικών γραμμών που διατρέχουν κοιλάδες και φαράγγια στην καρδιά της ελληνικής φύσης δεν είναι ιδέα σημερινή. Η απαξίωση όμως του σιδηροδρομικού δικτύου κατά τη δεκαετία της οικονομικής κρίσης, η έλλειψη πόρων αλλά και σχεδιασμού για ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν έριξαν σε νάρκη το μεγαλύτερο μέρος του ιστορικού δικτύου της χώρας. Το φιλί της ζωής στις γραμμές που αφηγούνται την ελληνική ιστορία από την εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη θα δώσει ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) με τον καθορισμό των γραμμών που θα αξιοποιήσει ως τουριστικές.

Μεταξύ αυτών, θα περιλαμβάνεται – με τις απαραίτητες παρεμβάσεις αναβάθμισης – το τρενάκι του Νέστου που σταμάτησε να διαπερνά τα μαγευτικά στενά του ποταμού περί το 2008. Υπενθυμίζεται ότι τα τουριστικά δρομολόγια, που φέρνουν επιβάτες αλλά και κέρδη, εξαιρούνται από τις ευρωπαϊκές οδηγίες και μπορούν να διεξάγονται από τον διαχειριστή υποδομής.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω