Οι κοινωνικές διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις – όπως άλλωστε και οι εκλογές – είναι ό,τι χειρότερο για τον κόσμο των επιχειρήσεων. Διαταράσσουν την καθημερινότητα των πολιτών και ανατρέπουν τις καταναλωτικές τους προτεραιότητες. Γι’ αυτό και οι εταιρείες ουδέποτε αναμειγνύονται με την πολιτική ή με κοινωνικά ζητήματα. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ωστόσο, η μία μετά την άλλη επιχείρηση στις ΗΠΑ «σπάει» τη σιωπή της για να καταδικάσει τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ.

Η Nike ήταν από τις πρώτες που, μέσω των λογαριασμών της στα κοινωνικά δίκτυα, θύμισε το γνωστό σλόγκαν της «Just Do It», για να προσθέσει: «Για μια φορά μην το κάνεις: μην υποκρίνεσαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική». Ολοι κατάλαβαν ότι η γιγαντιαία εταιρεία αθλητικών ειδών αναφερόταν στον εξοργιστικό θάνατο του Φλόιντ από τους αστυνομικούς. Λίγες ώρες αργότερα η Nike «ανέβασε» στο YouTube ένα σαφέστερο μήνυμα: «Τασσόμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα κατά του ρατσισμού και της βίας».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω