Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές η μελλοντική AMG Α 45 4MATIC που θα κυκλοφορήσει πριν το τέλος του 2019 συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, επιβεβαιώνοντας στην πράξη πως η AMG A 35 4MATIC που οδηγήσαμε στη Μαγιόρκα είναι, μεταξύ άλλων, ο οικονομικότερος τρόπος για να εισέλθεις στo club των οδηγών AMG. Παράλληλα είναι και ο καλύτερος αν σκεφτούμε ότι απευθύνεται σε νεότερους ηλικιακά αγοραστές που ζητούν μεγαλύτερη ισχύ αλλά κυρίως περισσότερη οδηγική αίσθηση από εκείνες που προσφέρει η επίσης δίλιτρη A 250 των 224 ίππων.

Στην περίπτωση της A 35 o τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας αποδίδει 306 ίππους και 400 Nm ροπής με τρόπο μοναδικά ραφιναρισμένο, χωρίς υστερίες ή στοιχεία που θα τρομάξουν τους ανυποψίαστους οδηγούς. Σε συνδυασμό μάλιστα με το ειδικά εξελιγμένο AMG Speedshift κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT 7G και το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC συνθέτουν το ιδανικό «πρώτο πιάτο» για την παρθενική επαφή με τη λογική υψηλών επιδόσεων που διέπει την εταιρεία από το Affalterbach. Σημειώστε εδώ ότι αν και το αυτοκίνητο είναι εμπροσθοκίνητο σε ποσοστό 100:0, ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης που βρίσκεται στο πίσω διαφορικό μεταβάλλει την κατανομή της ροπής ακόμη και κατά 50:50 ανάμεσα στον μπροστινό και στον πίσω άξονα ικανοποιώντας έτσι οποιαδήποτε συνθήκη πρόσφυσης και παρέχοντας την ψυχολογική και πρακτική βεβαιότητα ότι το αυτοκίνητο θα επιταχύνει και κυρίως θα στρίψει απολαυστικά με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Δεμένοι σφιχτά στα καταπληκτικά μπάκετ καθίσματα AMG Performance και με το πολυλειτουργικό τιμόνι να αποτελεί τον συνδετικό κρίκο με τους μπροστινούς τροχούς και τις λειτουργίες του Mercedes-Benz User Experience (πέραν των φωνητικών εντολών) απολαύσαμε κάθε μέτρο της ελικοειδούς διαδρομής στη χειμερινή Μαγιόρκα με τους εκατοντάδες ποδηλάτες να προπονούνται στα βουνά και το μόνιμα υγρό οδόστρωμα αυτή την εποχή στα σκιερά σημεία του δρόμου. Η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης προσεγγίζει το ιδανικό για ένα πολυσυλλεκτικό αυτοκίνητο «ειδικού σκοπού γνωριμίας με τις επιδόσεις» που αναβαθμίζει τα σπορ χαρακτηριστικά του στο πιο εκλεπτυσμένο επίπεδο.

Θεωρήστε δεδομένη τη δυνατότητα παραμετροποίησης της οδηγικής εμπειρίας – ή προσαρμογής στις συνθήκες αν προτιμάτε – μέσα από τα προγράμματα Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual την ώρα που οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει ανάμεσα στις τρεις διαφορετικές (Classic, Sport, Supersport) απεικονίσεις του MBUX. Τόσες είναι και οι επιλογές ρύθμισης σκληρότητας της ανάρτησης μέσω του Adaptive Damping System. Ειδική μνεία σε ένα ξεχωριστό κείμενο απαιτούν τόσο η επιλογή RACE START για αμεσότερες εκκινήσεις από στάση όσο και το προαιρετικό AMG TRACKPACE που εξασφαλίζει πρόσβαση σε δεκάδες παραμέτρους για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε περιβάλλον πίστας. Εως τον Φεβρουάριο που το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους κρατήστε στο μυαλό σας ότι ο ανταγωνισμός της A 35 – όπως το Audi S3 – βρίσκεται πλέον απέναντι σε έναν hi-tech μπελά υψηλών δυνατοτήτων που πολύ δύσκολα μπορείς να αγνοήσεις.