Μια νέα, μεγαλειώδης εποχή για τον οίκο Christian Dior ξεκίνησε όταν την άνοιξη του 2017 εξαγοράστηκε επίσημα εξ ολοκλήρου από τον Μπερνάρ Αρνό και τον όμιλο LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton SE), τη μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο. Μέχρι τότε τούς ανήκε το 74% της επιχείρησης. O δισεκατομμυριούχος κ. Αρνό, ο πιο πλούσιος άνθρωπος της Ευρώπης, σύμφωνα με το περιοδικό «Forbes», χρειάστηκε να δαπανήσει το ποσό των 12,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, βάζοντας έτσι τη σφραγίδα του σε μια εντυπωσιακή συμφωνία. Ο Αρνό έπρεπε να περιμένει αρκετά – και να ξεκαθαρίσουν διάφορες περίπλοκες οικονομικές λεπτομέρειες – μέχρι να φτάσει στο πολυπόθητο αποτέλεσμα, ένα αποτέλεσμα που ονειρευόταν από τις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν και ενεπλάκη για πρώτη φορά με το διάσημο brand. Θερμός συμπαραστάτης στην όλη προσπάθεια ο γιος του, Αντουάν Αρνό, ο οποίος τρέφει ιδιαίτερη αδυναμία στον εμβληματικό γαλλικό οίκο, αλλά και στα χειροποίητα παπούτσια Berlutti (τα κατασκευασμένα από πανάκριβο χειροποίητο δέρμα υποδήματα των ισχυρών του πλανήτη ανήκουν επίσης στον οικογενειακό όμιλο επιχειρήσεων και συνδυάζονται πολύ συχνά με τις δημιουργίες της υπέρκομψης ανδρικής κολεξιόν Dior Homme).

Οι Μπερνάρ και Αντουάν Αρνό (ο δεύτερος συνοδεύεται πάντα από τη ρωσίδα σύζυγό του, το διεθνούς φήμης top model Νατάλια Βοντιάνοβα, στα σημαντικά γεγονότα της επιχειρηματικής πορείας του) χειροκροτούσαν πάντως ενθουσιασμένοι το μεσημέρι της περασμένης Δευτέρας το σόου υψηλής ραπτικής του οίκου Dior που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της εβδομάδας Haute Couture του Παρισιού. Φαίνεται πως ο αποκαλούμενος και «λύκος με κασμιρένιο παλτό» Μπερνάρ, ο οποίος στο παρελθόν είχε κατηγορηθεί από τη γαλλική κυβέρνηση για μεγάλης έκτασης φοροδιαφυγή, έκανε μία ακόμη έξυπνη κίνηση όταν «έκλεψε» από τον οίκο Valentino την ταλαντούχα creative director Μαρία-Γκράτσια Κιουρί. Διότι όλοι οι έγκριτοι συντάκτες μόδας ενθουσιάστηκαν από το εμπνευσμένο από τον κόσμο του τσίρκου υπερθέαμα που έστησε η Κιουρί. Οι σημαντικότερες προσωπικότητες του χώρου της μόδας υποβάλλουν τα σέβη τους στον επιχειρηματία που κάποιοι χαρακτηρίζουν αδίστακτο και υπερβολικά σκληρό στις συναλλαγές του. Μεγάλα αστέρια, όπως η Νάταλι Πόρτμαν, η Σαρλίζ Θερόν και τελευταία η Τζένιφερ Λόρενς συνεργάζονται αποκλειστικά με τον οίκο Dior. Η νεαρή Λόρενς μάλιστα, μία από τις πιο ακριβοπληρωμένες ηθοποιούς της εποχής μας, θεωρείται πως προσείλκυσε ως πρέσβειρα του οίκου το πολυπόθητο αγοραστικό κοινό που ακούει στο όνομα millennials. Την ίδια επίδραση είχε ασκήσει πριν από λίγα χρόνια και η ποπ σταρ Ριάνα. Δεν χωρεί αμφιβολία πως o iconic γαλλικός οίκος μόδας με την πολυτάραχη, σημαντική ιστορία απευθύνεται πλέον με άμεσο, επιτυχημένο τρόπο και στη νέα γενιά (πλούσιων) καταναλωτών.