Περίπου δώδεκα χρόνια πριν, είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τον Πλάθιντο Ντοµίνγκο από κοντά. Ενας από τους διασηµότερους και σηµαντικότερους τενόρους της εποχής µας «επέστρεφε» στην Αθήνα, µια πόλη για την οποία ένιωθε πάντα ιδιαίτερη αγάπη, µε σκοπό να τραγουδήσει (το βράδυ της Τετάρτης 27 Ιουνίου 2007) στο Καλλιµάρµαρο. Τα ΜΜΕ είχαν ασχοληθεί σε µεγάλο βαθµό µε τη νέα αυτή επίσκεψη του Ντοµίνγκο στην ελληνική πρωτεύουσα. Ο κορυφαίος τενόρος επρόκειτο να τραγουδήσει µε την Εθνική Συµφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ υπό τη διεύθυνση του Γιουτζίν Κον. Μαζί του στη σκηνή η όµορφη ξανθιά, υπέρκοµψη µέτζο σοπράνο Κάθριν Τζένκινς, ανερχόµενο αστέρι της εποχής (ένα κορίτσι µόλις 27 ετών τότε, µε το ντεµπούτο άλµπουµ της «Première» να σηµειώνει ρεκόρ πωλήσεων στην πατρίδα της Βρετανία και διεθνώς, η οποία όµως στη συνέχεια, και παρά τις προσπάθειες του Πλάθιντο Ντοµίνγκο να τη βοηθήσει, δεν µπόρεσε να «εισχωρήσει» στη λίστα µε τις top ντίβες της όπερας).

Ομολογώ ότι η Τζένκινς, η οποία, παρά το νεαρό της ηλικίας της, είχε προλάβει να τραγουδήσει μπροστά στα μέλη της βασιλικής οικογένειας της Μεγάλης Βρετανίας, με είχε εντυπωσιάσει με τη φωνή και τη σκηνική της παρουσία. Ο Ντομίνγκο τής έδινε «χώρο» στη σκηνή, υπήρξε προστατευτικός μαζί της και στο τέλος της συναυλίας (πραγματοποιήθηκε σε ένα κατάμεστο Παναθηναϊκό Στάδιο, με το κοινό να χειροκροτεί ενθουσιασμένο) της έκανε ένα… φοβερό χειροφίλημα. Εγώ στο μεταξύ είχα προλάβει πριν από το μεγάλο αυτό γεγονός στην Αθήνα να ταξιδέψω στη Μάλαγα της Ισπανίας για να συναντήσω αυτή την προσωπικότητα με την παγκόσμια ακτινοβολία. Είχαμε συμφωνήσει να γίνει η αποκλειστική συνέντευξη στην Ισπανία (για το BHMAgazino) αρκετές ημέρες πρoτού εκείνος φθάσει στην Αθήνα και γίνει ένας πραγματικός χαμός στα media. Εγινε λοιπόν η συνέντευξη και η φωτογράφιση (με σημαντικό ισπανό φωτογράφο, τότε υπήρχαν χρήματα για αποστολές και μεγάλες παραγωγές, δεν είχαμε «μπει» στα μνημόνια), ο Πλάθιντο έμοιαζε μάλιστα ενθουσιασμένος. Ο εξαιρετικός αυτός τενόρος έγινε εξώφυλλο στο BHMAgazino. Ο Ντομίνγκο, ανάμεσα στα πολλά που είπαμε για τη δουλειά του, αναφέρθηκε στον θαυμασμό που τρέφει στο γυναικείο φύλο και στις συναδέλφους του, τις οποίες ξεχωρίζει και θαυμάζει ιδιαίτερα. Τις ντίβες της όπερας, με τις οποίες επιθυμεί να συνεργάζεται στις μεγαλύτερες σκηνές του πλανήτη, όπως η Μετροπόλιταν Οπερα, η Σκάλα του Μιλάνου, η Οπερα της Βιέννης, το Κόβεντ Γκάρντεν του Λονδίνου. Ο Πλάθιντο Ντομίνγκο με την τεράστια, διεθνή φιλανθρωπική δράση (το 2007 στην Αθήνα είχε συνδράμει το έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα για τα παιδιά του Νταρφούρ στο Σουδάν), αναφέρθηκε σε αρκετές κυρίες της όπερας με τις οποίες είχε συνυπάρξει στη σκηνή. Εμένα το μυαλό μου είχε κολλήσει τότε στη νεαρή, ωραία Τζένκινς. Το τεύχος του BHMAgazino που κρατάτε στα χέρια σας είναι αφιερωμένο στις διάσημες πριμαντόνες τού σήμερα. Ντίβες με εκπληκτική καριέρα και μυθική ζωή. Ολες έχουν πίσω τους μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Αξίζει να τη διαβάσετε.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω