}«Μεγάλο ταλέντο ο Γιώργος Μαυροψαρίδης, κατάφερε να επεξεργαστεί την “Eυνοούμενη” με έναν έξυπνο, νέο και εφευρετικό τρόπο, δίνοντας έτσι στην ταινία μια άνετη και φυσική ροή, παιχνιδιάρικη, σαν παρτίδα σκακιού». Το παραπάνω ήταν το σκεπτικό που στήριξε την πρόσφατη βράβευση του έλληνα μοντέρ στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Κινηματογράφου. Μεγάλη διάκριση, μία από τις πολλές που έχει κερδίσει ως σήμερα η ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, η οποία τον περασμένο Μάρτιο διεκδίκησε 10 Οσκαρ κερδίζοντας ένα (Ολίβια Κόλμαν, Α’ γυναικείος ρόλος). Ο Μαυροψαρίδης ήταν και τότε υποψήφιος, ο πρώτος Ελληνας που βρέθηκε υποψήφιος για Οσκαρ στην κατηγορία του μοντάζ. {ARX}
Γιος προσφύγων από την Αττάλεια της Μικράς Ασίας, ο Γ. Μαυροψαρίδης γεννήθηκε τον Νοέμβριο του 1954 στον συνοικισμό του Ασυρμάτου, στα Ανω Πετράλωνα. Από νωρίς η ζωή του είχε μια περίεργη σχέση με τον κινηματογράφο. Στη γειτονιά του γυρίστηκε η ταινία «Συνοικία το Ονειρο» του Αλέκου Αλεξανδράκη, γεγονός που έκανε τη μητέρα του ιδιαίτερα υπερήφανη, διότι συμμετείχε με άλλους κατοίκους στις σκηνές πλήθους.
Το οικογενειακό του περιβάλλον και ο φιλόλογος στο εξατάξιο Γυμνάσιο Ταύρου τον προόριζαν για φιλόλογο, αλλά «έκανα την επανάστασή μου και γράφτηκα στη Δραματική Σχολή “Θεατρικό Εργαστήρι” όπου ήμουν τυχερός να έχω δάσκαλο, ανάμεσα σε άλλους, και τον Βίκτωρα Παγουλάτο». Από την αρχή ήταν αποφασισμένος να μην ασκήσει το επάγγελμα του ηθοποιού αλλά συνέχισε τις σπουδές του και για να βιοποριστεί ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με τη μουβιόλα, το μηχανοκίνητο τραπέζι του μοντάζ, στο Στούντιο Κρος επί της Ιπποκράτους που σήμερα δεν υπάρχει.

Ηταν βοηθός μοντέρ στις μεταγλωττίσεις ξένων τηλεοπτικών σειρών (κυρίως της Δέσπως Μαρουλάκου στις σειρές «Η Μάχη» και «Το μικρό σπίτι στο Λιβάδι»).

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω