Η 58η Μπιενάλε της Βενετίας είναι σε πλήρη εξέλιξη, αλλά καθώς περνάς με το βαπορέτο από το Μεγάλο Κανάλι της Βενετίας σημειώνεις «SOS, πρέπει να περάσω από το Fondazione Prada». Η ταμπέλα με τα τεράστια γράμματα  στην πρόσοψη του παλάτσο Ca’ Corner della Regina γράφει «Jannis Kounellis» και αμέσως αισθάνεσαι την οικειότητα του ελληνικού ονόματος και βεβαίως του βάρους της ιστορίας που του αναλογεί, σε αυτή τη διεθνή έκθεση με το άκρως μεγαλοπρεπές ιταλικό φόντο. Μακριά από την πολυκοσμία των Κήπων και της Αρσενάλε, πάνω σε ένα μικρό δρομάκι του λαβυρίνθου της πόλης στο οποίο η παρουσία του χώρου τέχνης είναι μετά βίας ορατή από μια μικροσκοπική αυτή τη φορά ταμπέλα, το Ινστιτούτο Σύγχρονης Τέχνης Fondazione Prada διοργανώνει την πρώτη αναδρομική έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Γιάννη Κουνέλλη (1936-2017) μετά τον θάνατό του. Στο ευρύχωρο παλάτσο του 18ου αιώνα φιλοξενούνται περί τα 60 κομβικά έργα από όλο το φάσμα της καριέρας του, υλοποιημένα μεταξύ 1959 και 2015, τα οποία προέρχονται από μουσεία και ιδιωτικές συλλογές από την Ιταλία και το εξωτερικό. Η επιμέλεια ανήκει στον Τζερμάνο Τσέλαντ, τον ιταλό κριτικό, θεωρητικό, καλλιτεχνικό διευθυντή του Ινστιτούτου Σύγχρονης Τέχνης Fondazione Prada αλλά και «νονό» του κινήματος της Arte Povera του οποίου ηγετική μορφή υπήρξε ο Κουνέλλης. Τον Τσέλαντ έχει συνδράμει το Αρχείο Κουνέλλη.

Υποδοχή από
μουσικούς

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω