«Θα ήθελα να είχα το πριόνι μαζί μου και να κόψω το Οσκαρ στα πέντε για να πάρουν όλοι οι συνυποψήφιοί μου από ένα μερίδιο» είπε παραλαμβάνοντας το δεύτερο από τα τέσσερα Οσκαρ του, εκείνο της σκηνοθεσίας, ο Μπονγκ Τζουν Χο, τιμώντας ταυτόχρονα με τον καλύτερο τρόπο τον Μάρτιν Σκορσέζε, τον Κουέντιν Ταραντίνο, τον Σαμ Μέντες και τον Τοντ Φίλιπς. Ο νοτιοκορεάτης σκηνοθέτης, ο μεγάλος θριαμβευτής των εφετινών βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου που απονεμήθηκαν την περασμένη Κυριακή, κατάφερε με τα «Παράσιτα» κάτι που ουδείς στην Ιστορία των 92 χρόνων του θεσμού είχε καταφέρει: η ταινία του απέσπασε τόσο το Οσκαρ καλύτερης μη αγγλόφωνης ταινίας (η κατηγορία έχει μετονομαστεί σε «καλύτερης διεθνούς ταινίας» από εφέτος), όσο και το ανώτατο βραβείο του θεσμού, το Οσκαρ καλύτερης ταινίας.

Σε μια απονομή της οποίας τα αποτελέσματα λίγο έως πολύ ήταν αυτά που ο περισσότερος κόσμος περίμενε, τα «Παράσιτα» μπόρεσαν να κάνουν τη διαφορά και την υπέρβαση κερδίζοντας περισσότερα Οσκαρ από όσα θα περίμενε κανείς να κερδίσουν. Ούτως ή άλλως ήταν η ταινία που κέρδισε τα περισσότερα βραβεία από κάθε άλλη. Αλλά και τα τέσσερα δόθηκαν στον σκηνοθέτη της, ο οποίος αυτή τη στιγμή είναι το πιο «καυτό» όνομα στον παγκόσμιο κινηματογραφικό χάρτη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω