Η ιστορία επαναλαμβάνεται, αλλά όχι πάντα ως φάρσα. Πίσω στο 2014, όταν ο Κάρλος Ταβάρες έπαιρνε μεταγραφή από την αιώνια αντίπαλο Renault στον όμιλο PSA (Peugeot – Citroen) αναλαμβάνοντας την ηγεσία του, o όμιλος FCA αναζητούσε ξανά έναν αξιόπιστο συνεργάτη. Αν και οι Ιταλοί είχαν τότε πολύτιμο σύμμαχο τον σημερινό γάλλο πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν (ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν κορυφαίος σύμβουλος του προκατόχου του στη γαλλική προεδρία Φρανσουά Ολάντ), η συμφωνία δεν προχώρησε, καθώς ο Ταβάρες έπρεπε να ανασυγκροτήσει την PSA προχωρώντας σε γενναίες περικοπές κόστους. Οι πρακτικές του στο πεδίο αυτό αλλά και η αγάπη του για τους αγώνες αυτοκινήτου ήταν τα κοινά σημεία αναφοράς με τον ομόλογό του στη Fiat Σέρτζιο Μαρκιόνε, τον ρόλο του οποίου καλείται να παίξει οδηγώντας τον υπό δημιουργία όμιλο – τέταρτο στην κατάταξη των πωλήσεων με 8,7 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως το 2018 – στο μέλλον.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω