Πόσο συχνά o ποιητικός λόγος βρίσκει κοινά σημεία με την κινηματογραφική εικόνα; Η αλήθεια είναι ότι σπανίως. Η απόδοση της έννοιας «ποίηση» στον κινηματογράφο γίνεται με σχετική προχειρότητα και ευκολία γιατί στην πραγματικότητα μετρημένοι στα δάχτυλα είναι οι σκηνοθέτες του κινηματογράφου που με το έργο τους κατάφεραν να αρθρώσουν ποιητικό λόγο μέσω των κινηματογραφικών εικόνων.

Και ένας από αυτούς (αν όχι ο κορυφαίος όλων) είναι ο Ρώσος Αντρέι Ταρκόφσκι (1932-1986), o δημιουργός του «Στάλκερ» και του «Σολάρις», των «Παιδικών χρόνων του Ιβάν», του «Καθρέφτη» και της «Νοσταλγίας».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω