H «Νόρα» ή «Το Κουκλόσπιτο» του Ερρίκου Ιψεν (1879) είναι ένα έργο ανατρεπτικό, πρωτοποριακό, προκλητικό. Οχι μόνο για την εποχή που γράφτηκε και ανέβηκε – προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων -, αλλά για κάθε εποχή. Και τη δική μας. Μια γυναίκα που πάει κόντρα στο κατεστημένο, που σηκώνει το ανάστημά της και διεκδικεί το μερίδιό της στη ζωή, φεύγει από το «κουκλόσπιτο», εγκαταλείποντας τα παιδιά της.

Ο Θόδωρος Τερζόπουλος επέλεξε να το ανεβάσει για να δώσει τη δική του σκηνική εκδοχή, ξεκινώντας από μια αφαίρεση. Κρατώντας μόνο τα τρία βασικά πρόσωπα, τη Νόρα, τον σύζυγό της Τόρβαλντ και τον τραπεζίτη Κρόγκσταντ, εγκαθιστά την πλοκή στο περιβάλλον μιας οικονομικής ευμάρειας. Μέσα στο εξαιρετικά ενδιαφέρον σκηνικό, με τις πόρτες που ανοιγοκλείνουν σε άσπρο-μαύρο, οι τρεις ήρωες αφήνονται στο παιχνίδι τους. Ενα παιχνίδι εξουσίας, επιβολής και υποταγής, μια διαρκής συνομιλία ανάμεσα στο καλό και στο κακό.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω