Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Ο όμιλος Olympia του Πάνου Γερμανού ενισχύει τη θέση του στο κοινοπρακτικό σχήμα Public-MediaMarkt σε Ελλάδα και Κύπρο από 75% στο 98%(με τη γερμανική MediaSaturnHolding να παραμένει μέτοχος με ποσοστό 2%) και μέσα από καινούργιες επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώστο νέο Public Group επιταχύνει το αναπτυξιακό του πλάνο. Με την κίνηση αυτή, όπως αναφέρουν από την Olympia, εξασφαλίζεται η συνέχεια της ροής τεχνογνωσίας από τον γερμανικό όμιλο και ταυτόχρονα αποκτάται ο έλεγχος που απαιτεί η νέα στρατηγική για την ανάδειξη του Public Group σε κορυφαίο omnichannel retailer στοχεύοντας σε συνολικό τζίρο πάνω από μισό δισ. ευρώ. Eίχαν προηγηθεί επενδύσεις 40 εκατ. ευρώτο διάστημα 2019-2021 για την αναβάθμιση των υποδομών της αποθήκης στον Ασπρόπυργο, για το νέο concept καταστημάτων, την ανάπτυξη call center και για υποδομές τεχνολογίας.
Oπως επισημαίνουν από τη διοίκηση, «η οργανική ανάπτυξη του Public θα επιταχυνθεί με τη διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων, στην e-Commerce πλατφόρμα, αλλά και στο εξειδικευμένο Marketplace που λειτουργεί».
Μετά από δύο χρόνια στενής συνεργασίας, το Public αξιοποιεί την εμπειρία της MediaMarkt, προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των επιλογών πολιτισμού και τεχνολογίας που παρέχει στους καταναλωτές.
Νέες δυνατότητες
Η επένδυση 50 εκατ. του ομίλου Olympia στα Public θα στηρίξει, μεταξύ άλλων, το λανσάρισμα νέων Public concept stores που συνδυάζουν τα ψώνια με την ψυχαγωγία και τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κέντρα logistics με την επέκταση της σημερινής εγκατάστασης και την ενίσχυση του στόλου μεταφορικών οχημάτων της εταιρείας. Στόχος η σημαντική βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των παραδόσεων σε όλη την Ελλάδα, καθώς και οι επενδύσεις σε νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές για παράδοση την ίδια μέρα, αργά το απόγευμα ή το Σάββατο.
Η επένδυση θα αξιοποιηθεί και για την προσέλκυση, εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων, αλλά και για το λανσάρισμα μιας in-house ομάδας από 100 εξειδικευμένους tech experts και software developers που θα εστιάσουν στην ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων για την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή στην Ελλάδα και Κύπρο. Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια νέα γκάμα υπηρεσιών που μέχρι πρότινος ο καταναλωτής αναζητούσε στην αγορά, μετά την απόκτηση προϊόντων τεχνολογίας από το κατάστημα. Ανάλογο είναι το σχέδιο για τις ηλεκτρικές συσκευές, με την ανάπτυξη υπηρεσιών μετά την πώληση και υποστήριξης στο σπίτι.
«Ο Ομιλος Olympia στηρίζει την ανάπτυξη των εταιρειών του και τις ενδυναμώνει ώστε να μπορούν να αναδειχθούν ηγέτιδες στον κλάδο τους. Η επένδυση στο Public αποτελεί μια ακόμη αναγνώριση της προσήλωσης να φέρνουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία, τις πιο ανταγωνιστικές τιμές στους καταναλωτές μας σε Ελλάδα και Κύπρο» δήλωσε ο Γιάννης Καραγιάννης, εκτελεστικός πρόεδρος του Ομίλου Olympia.
Σύγχρονες ανάγκες
«Με τη νέα επένδυση, ο κορυφαίος omnichannel retailer στην αγορά γίνεται πιο μεγάλος, έτοιμος να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Με έναν μοναδικό συνδυασμό προϊόντων πολιτισμού, τεχνολογίας και οικιακών συσκευών, αλλά και νέες καινοτόμες υπηρεσίες αξιοποιούμε πλήρως τις συνέργειες από τη συγχώνευση με τη MediaMarkt» προσέθεσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του νεοσύστατου Public Group.