Η ναυτιλία αντιμετωπίζει μία από τις πιο δύσκολες στιγμές από την εποχή της μετάβασής της από την ιστιοφορία στην πρόωση με ατμό! Ο αγώνας για την απαλλαγή της από τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έχει ξεκινήσει και φαίνεται να γίνεται όλο και πιο απαιτητικός χρόνο με τον χρόνο. Από την άλλη, η οικονομική αβεβαιότητα διογκώνεται, με τις τιμές της ενέργειας και τη μεταβλητότητα των συναλλαγματικών ισοτιμιών να ασκούν πίεση στις δημόσιες και ιδιωτικές δαπάνες σε όλο τον κόσμο. Οποιαδήποτε μελλοντική οικονομική ύφεση θα μπορούσε να επιβραδύνει ή ακόμη και να θέσει σε κίνδυνο τις επενδύσεις που πραγματοποιούνται σε αυτή την προσπάθεια.

Η τεχνολογία αναπτύσσεται, αλλά δεν υπάρχουν άμεσα διαθέσιμες, επεκτάσιμες λύσεις, ακόμη πιο προσιτές, για να βοηθήσουν τη ναυτιλία να μειώσει το αποτύπωμά της με τον αναμενόμενο ρυθμό. Ολο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι τα υπάρχοντα πλοία δεν θα επιβιώσουν από αυτή τη μετάβαση και θα πρέπει να αντικατασταθούν ακόμη και πριν από το τέλος της ωφέλιμης ζωής τους. Απαιτούνται νέα σχέδια, ειδικά σχεδιασμένα για τα νέα συστήματα παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας επί του σκάφους. Επιπλέον, ολόκληρη η εφοδιαστική αλυσίδα, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης των ανθρώπων και της αναβάθμισης των λιμένων σε όλο τον κόσμο, θα πρέπει να αναβαθμιστεί για την υποστήριξη των νέων πλοίων. Αυτό μεταφράζεται σε αρκετά τρισεκατομμύρια επενδύσεις σε δολάρια ΗΠΑ τις επόμενες δύο δεκαετίες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω