Η ζωή στον 21ο αιώνα είναι ριζικά διαφορετική από αυτήν του 20ού, και μεταβάλλεται με ρυθμούς πρωτόγνωρους. Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, με τις νέες πραγματικότητες του Facebook, του Twitter, του Instagram συνδεόμαστε με τους ανθρώπους αλλιώς. Αποκτάμε φίλους και ακόλουθους, κάνουμε like και βγάζουμε σέλφι (με selfie stick ή χωρίς) και λύνουμε τις απορίες μας γκουγκλάροντας στο Διαδίκτυο. Βγαίνουμε ραντεβού με speed dating και μαζεύουμε χρήματα για έναν σκοπό με ένα είδος εξελιγμένου εράνου που λέγεται crowdfunding. Στήνουμε νεοφυείς επιχειρήσεις και σκρολάρουμε οθόνες στο τάμπλετ. Η επιτελεστικότητα της περφόρμανς είναι η νέα αξία της εποχής και οι άνθρωποι με επιρροή στην ψηφιακή εποχή, οι influencers, το ξέρουν καλά.

Η γλώσσα αντικατοπτρίζει το πώς μια κοινωνία αντιλαμβάνεται τον κόσμο, και οι λέξεις με τις οποίες ονοματίζει αντικείμενα, έννοιες, καταστάσεις και συμπεριφορές δείχνουν τον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία αυτή αντιλαμβάνεται τον εαυτό της μέσα στον κόσμο. Ποια εικόνα λοιπόν της ελληνικής κοινωνίας δίνουν τα ελληνικά του 21ου αιώνα;

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω