Mercedes-Benz SL
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Σύνδεση μέλους
Το πληθωρικό cabrio της γερμανικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του, η οποία αναμένεται να αποκαλυφθεί από στιγμή σε στιγμή, ούσα διαθέσιμη για τον «αγαπημένο» καιρό των cabrio, τις αρχές του καλοκαιριού. Πέραν του ότι πρόκειται για μια νέα γενιά, δηλαδή για ένα μοντέλο σχεδιασμένο εξ αρχής, η ειδοποιός διαφορά στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι την εξέλιξη της νέας SL έχει αναλάβει η AMG, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη δυναμική της. Εκτός από τη νέα αρχιτεκτονική από αλουμίνιο, τις ρυθμίσεις του Affalterbach στο πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, τη σπορ προσωπικότητά της θα κληθούν να υπερασπιστούν και οι απαραίτητες AMG εκδόσεις, επωφελούμενες από εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους κινητήρες. Και πάλι εδώ ωστόσο θα υπάρξει ένας νεολογισμός, καθώς αναμένεται να συνδυαστούν με επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt προς όφελος της αποδοτικότητας. Παρά τα σαφώς σπορ γονίδια, η Mercedes-Benz έχει ξεκαθαρίσει ότι η SL δεν πρόκειται να απολέσει τον ρόλο ενός επιβλητικού και πρωτίστως άνετου tourer με διάταξη 2+2, υφασμάτινη οροφή και καμία «τύψη» για μια εξ ορισμού αντιφατική προσωπικότητα που θα αναζητήσει την ισορροπία ανάμεσα σε πολυτέλεια και δυναμισμό.
Skoda Fabia
Η νέα γενιά του supermini βρίσκεται προ των πυλών, με την πρεμιέρα του να έχει προγραμματιστεί για την επικείμενη άνοιξη και την υπόσχεση μιας ριζικής αναβάθμισης. Μέρος αυτής αποτελεί η νέα αρχιτεκτονική MQB A0, η οποία θα αποτελεί τη νέα αφετηρία της Fabia που προδιαγράφεται ασφαλέστερη, πιο ενημερωμένη ψηφιακά, αλλά και ακόμα πρακτικότερη, συνεπικουρούμενων των νέων, μεγαλύτερων διαστάσεών της. Για την ακρίβεια, η Skoda έχει ήδη ανακοινώσει ένα κατά 50 λίτρα μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ με τον συνολικό όγκο να φτάνει τα 380 λίτρα. Στην εξίσωση του supermini συνυπολογίστε το νέο infotainment ΜΙΒ 3., το οποίο θα φιλοξενείται σε οθόνες 6,5 έως και 9,2 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Στην αθέατη πλευρά της θα πάρουν θέση οι νέας τεχνολογίας κινητήρες του γερμανικού ομίλου με επίκεντρο τους turbo κινητήρες Evo των 1,0 λίτρου και 1,5 λίτρου σε εκδοχές ισχύος από 95 έως 150 ίππους.
Porsche Cayenne
Η Cayenne αποτελεί ενός είδους σταθερή αξία στο χρηματιστήριο των SUV, έχοντας πίσω της την κατάρριψη πολλαπλών ταμπού σε ό,τι αφορά τη σπορ αυτοκίνηση. Ακόμα και οι σταθερές αξίες ωστόσο χρήζουν ανανέωσης, και αυτό είναι το πρώτο δείγμα γραφής της προδιαγεγραμμένης αναβάθμισης του μοντέλου της Porsche. Αν και η γερμανική φίρμα δεν φημίζεται για τις δραστικές αλλαγές σε όρους σχεδίασης, η ανανεωμένη Cayenne, ακολουθώντας τις τάσεις των «ημερών», διαθέτει μεγαλύτερη γρίλια που πλαισιώνεται από πιο λεπτά φωτιστικά σώματα σε μια προσπάθεια να δείχνει ακόμα απειλητικότερη και επιβλητικότερη, αν και μάλλον δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για αυτό. Στον ίδιο τόνο, το αμάξωμα έχει αποκτήσει πιο ανάγλυφες επιφάνειες και έντονες πτυχώσεις. Με δεδομένο ότι η πρεμιέρα της αναμένεται περί τα τέλη του 2022, δεν υπάρχουν ακόμα χειροπιαστές πληροφορίες σε ό,τι αφορά τους κινητήρες. Σε κάθε περίπτωση, με δεδομένο το status της Cayenne που ξεκινά από τους 340 ίππους και φτάνει έως τους 680 ίππους, «ευγενική χορηγία» των V6 και V8 κινητήρων με τους οποίους αποκλειστικά εξοπλίζεται, δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάτι λιγότερο, αλλά κάτι περισσότερο, το οποίο δεδομένα θα έρθει με τη συνδρομή περισσότερης ηλεκτρικής τεχνολογίας.

