Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Σύνδεση μέλους Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Αν χρειάζεται να συνυπάρχουν 500 μικρές λεπτομέρειες για να κάνεις καλή εντύπωση στους άλλους, όπως συνήθιζε να λέει ο βρετανός ηθοποιός Κάρι Γκραντ, η νέα GLA είναι τουλάχιστον ερωτεύσιμη. Δεν είναι θέμα καταγωγής αλλά φινέτσας. Αυτό το απόλυτα ισορροπημένο σχέδιο που κολακεύεται αφάνταστα από τις διαστάσεις του «κρύβει» πολύ περισσότερες λεπτομέρειες, ικανές να τοποθετήσουν τη δεύτερη γενιά του στην κορυφή της πιο δύσκολης κατηγορίας της αγοράς.
Ανάλογα με τις προσλαμβάνουσες που έχει ο παρατηρητής της, θα δει στη νέα GLA, με τιμή εκκίνησης τα 35.850 ευρώ, στοιχεία της μικρότερης A-Class ή της μεγαλύτερης GLC. Στην ουσία, οποιαδήποτε συνάφεια αποδεικνύεται άψογα υιοθετημένη στο αμάξωμα των 4,41 μέτρων το οποίο αποπνέει τη φρεσκάδα που χαρακτηρίζει την οδική του συμπεριφορά. Δίχως ίχνος υπερβολής, αυτή η GLA είναι ένα ποιοτικό και τεχνολογικό άλμα που το αντιλαμβάνεσαι άμεσα στον δρόμο, είτε μιλάμε για τη χάρη με την οποία η σοφιστικέ ανάρτηση φιλτράρει ένα δύσκολο οδόστρωμα είτε για την αίσθηση που αποκομίζεις από το – ακριβέστερο από κάθε άλλη φορά – τιμόνι.
Ασχέτως προσωπικών προτιμήσεων σε επίπεδο εξοπλισμού – αλλά και της ατελείωτης λίστας των χαρακτηριστικών του, που περιλαμβάνει ακόμη και το σύστημα ENERGIZING το οποίο προσφέρει διάφορα προγράμματα ευεξίας συνδυάζοντας ρυθμίσεις εσωτερικού φωτισμού, μουσικής και επιλογές μασάζ -, η νέα GLA «αντιλαμβάνεται» το επίπεδο άγχους ή την ποιότητα ύπνου του οδηγού της αξιολογώντας στοιχεία που λαμβάνει από τη wearable (φορετή) συμβατή συσκευή που εκείνος χρησιμοποιεί.
Αυτή είναι απλώς μια extreme ένδειξη της βελτίωσης που έχει συντελεσθεί στην GLA με το αυξημένο εσωτερικό ύψος, την ψηλότερη θέση οδήγησης, τους μεγαλύτερους χώρους στο πίσω κάθισμα και τα 435 λίτρα διαθέσιμα στο πορτμπαγκάζ.
Σε συνδυασμό με τον εντονότερο εκτός δρόμου χαρακτήρα της, οι τετρακίνητες εκδόσεις 4MATIC διαθέτουν ήδη από τη βασική έκδοση το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Off-road που περιλαμβάνει ένα πρόσθετο πρόγραμμα οδήγησης, λειτουργία υποβοήθησης οδήγησης σε κατηφόρα, μία προβολή κινούμενων εικόνων στην οθόνη πολυμέσων του συστήματος Mercedes-Benz User Experience, καθώς και ειδική λειτουργία φωτισμού για οδήγηση εκτός ασφάλτου.
Την γκάμα των μηχανικών συνόλων συνθέτουν τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες από τα 1.332 κ.εκ. απόδοσης 163 (GLA 200) και 225 ίππων (GLA 250 και GLA 250 4MATIC) με αυτόματα κιβώτια 7G-DCT και 8G-DCT για τις ισχυρότερες εκδόσεις.
Το τελευταίο εξοπλίζει όλες τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις στα 1.950 κ.εκ. με απόδοση 150 (GLA 200 d και GLA 200 d 4MATIC) και 190 ίππους (GLA 220 d και GLA 220 d 4MATIC), ενώ στην κορυφή βρίσκεται η Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC με τον βενζινοκινητήρα των 1.991 κ.εκ. απόδοσης 306 ίππων και 400 Nm ροπής, με αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift DCT 8G.
Ταυτόχρονα, πέρα από τα προφανή, η νέα GLA ξεχωρίζει για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που παρακολουθούν στενά την κυκλοφορία, διαθέτοντας την πληρέστερη, στην κατηγορία της, σουίτα εφαρμογών οι οποίες συμβάλλουν στην αποτροπή συγκρούσεων και ατυχημάτων παρέχοντας εξαιρετικά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, μια λεπτομέρεια διόλου ασήμαντη.