Mercedes-AMG GT: Ζήτω ο βασιλιάς!
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Mercedes-AMG GT: Ζήτω ο βασιλιάς!
Το γερμανικό sportscar ξεκίνησε τις διαδικασίες δοκιμών που θα οδηγήσουν στη νέα γενιά του και παρά την οικεία σιλουέτα, η Mercedes έχει ήδη φροντίσει τίποτα να μην είναι το ίδιο, προετοιμάζοντας εκτεταμένες αλλαγές οι οποίες αναμένεται να έχουν ως αποτέλεσμα «εκκωφαντικές» επιδόσεις. Αφετηρία για τη νέα γενιά της AMG GT θα αποτελέσει το σοφιστικέ από άποψη υλικών όσο και σχεδίασης αλουμινένιο χωροδικτύωμα που έκανε προσφάτως πρεμιέρα στην αθέατη πλευρά της SL, προσφέροντας περισσότερη ακαμψία αλλά και καλύτερη «ισορροπία» ως προς την κατανομή βάρους. Σε επίπεδο κινητήρων, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία της μετεξέλιξης του V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων η οποία, όπως ισχύει και για την SL, θα προσφέρεται σε εκδοχές ισχύος 476 και 585 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, σύστημα τετρακίνησης διά χειρός Affalterbach και τετραδιεύθυνση. Τα σημαντικότερα νέα θα προέλθουν από την κορυφαία έκδοση της γκάμας, η οποία θα επωφεληθεί από ένα plug-in υβριδικό σύνολο με ισχύ που θα αγγίζει τους 850 ίππους και θα μετουσιώσει την AMG GΤ από sportscar σε supercar. Για την ακρίβεια, με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια με την SL, η Mercedes σκοπεύει να δώσει στην AMG GT έναν ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα, ο οποίος θα μεταφράζεται επίσης και στην αυστηρά διθέσια διάταξη αλλά και στην έλλειψη μιας ανοιχτής έκδοσης. Στην εξίσωση συνυπολογίστε φυσικά την τελευταία εκδοχή του ευφυούς συστήματος MBUX, το οποίο θα προσφέρει αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας σε κάθε επίπεδο.
Lamborghini Huracan Sterrato: Supercar σε off-road ρόλο
Πριν από περίπου τρία χρόνια η ιταλική φίρμα είχε παρουσιάσει μια τολμηρή, πρωτότυπη off-road παραλλαγή της Ηuracan με την ονομασία Sterrato και όπως προδίδει ο φωτογραφικός φακός, πολύ σύντομα η περιπετειώδης εκδοχή του supercar θα αποτελέσει πραγματικότητα. Τα κύρια χαρακτηριστικά της έκδοσης συνοψίζονται στη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος η οποία, αν τηρηθούν οι προδιαγραφές του ομώνυμου concept, είναι αυξημένη κατά 4,7 εκατοστά, προϋποθέτοντας μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση. Αυξημένα εμφανίζονται και τα μετατρόχια, ενώ αυτό που εξίσου αφθονεί στην περίπτωση του συγκεκριμένου πρωτοτύπου είναι τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος. Αυτό που θα πρέπει επίσης να θεωρείται δεδομένο είναι ότι η έκδοση θα επωφεληθεί από σύστημα τετρακίνησης το οποίο, βάσει των χαρακτηριστικών του concept, θα είναι τροποποιημένο προκειμένου να ανταποκρίνεται καλύτερα στις διαφορετικές απαιτήσεις της έκδοσης ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για τις ρυθμίσεις του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Rolls-Royce Phantom: Σπάνιο είδος
Η θέα μιας Phantom ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου δεν είναι συχνή μιας και οι χρόνοι της βρετανικής φίρμας διαφέρουν από τους ρυθμούς της υπόλοιπης αυτοκινητοβιομηχανίας. Η αλήθεια είναι ότι η εμφάνιση της Phantom είναι τόσο συχνή όσο και το να δει κανείς φάντασμα. Παρ’ όλα αυτά, οι συγκεκριμένες λήψεις αποτελούν την εξαίρεση προδίδοντας ότι το επιβλητικό μοντέλο τελεί υπό ανανέωση η οποία, ως συνήθως, επιφυλάσσει περισσότερες διαφοροποιήσεις για το εσωτερικό της παρά για την εξωτερική της εμφάνιση. Αλλαγές πάντως υπάρχουν αν παρατηρήσει κανείς προσεκτικά τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας laser και τη γρίλια η οποία αναμένεται να ενδώσει σε κάποιου είδους φωτισμό όπως στην Ghost. Οι σημαντικότερες τροποποιήσεις θα εστιάσουν στο εσωτερικό της, όπου θα βρεθεί ένα νέο infotainment διάστασης 14,9 ιντσών, το οποίο θα αξιοποιεί τη νεότερη εκδοχή λογισμικού της BMW, iDrive 8. Με βάση τις συνήθειες των Βρετανών οι αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τον V12 κινητήρα των 6,75 λίτρων με απόδοση 571 ίππους. Αντιθέτως, βελτιώσεις αναμένονται για το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων αλλά και για την περίφημη αερανάρτηση της Phantom με στόχο ακόμα περισσότερη άνεση.

