Είναι ταυτισμένος με τα λάδια του, με τα μεγάλα έργα του σε καμβά όπου κυριαρχούν το χρώμα και η συναισθηματική δύναμή του και τα οποία έχουν πρωταγωνιστήσει στα media ως οι εικαστικές επιλογές του Πρωθυπουργού για το Μέγαρο Μαξίμου αλλά και μελών της κυβέρνησης για τα υπουργικά τους γραφεία. Εργα της τάξης αυτών που παρουσιάζονται στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων στο πλαίσιο της ατομικής του έκθεσης με τίτλο «Νέα Εργα 2019-2021», σε επιμέλεια του ιστορικού τέχνης και επιμελητή εικαστικών εκθέσεων και δράσεων του ΟΠΑΝΔΑ Χριστόφορου Μαρίνου. Στο σύνολό τους πρόκειται για περίπου 60 έργα (20 μεγάλου μεγέθους και διαστάσεων 1,5Χ2 μ. και 2Χ2,5 μ. περίπου και 40 μικρού μεγέθους, 35Χ50 εκ.) ενός καθαρού αφαιρετικού εξπρεσιονισμού.«Είμαι των άκρων, δημιουργώ έργα ή πολύ μικρά ή πολύ μεγάλα, γιατί το ενδιάμεσο με μπερδεύει και δεν μου βγαίνει. Τα μεγάλα ακολουθούν την κίνηση του σώματος και τα μικρά την κίνηση του καρπού, και έτσι μπορείς να ελέγξεις τη σύνθεση και τον ρυθμό της» εξηγεί στο BHΜΑgazino ο Γιάννης Αδαμάκος.

Βρίσκεται στον χώρο της γκαλερί Citronne στο Κολωνάκι, όπου πραγματοποιείται παράλληλα η έκθεση με τίτλο «Insight», σε επιμέλεια της διευθύντριάς της και ιστορικού τέχνης Τατιάνας Σπινάρη-Πολλάλη. Εκεί παρουσιάζει μια άλλη πτυχή της δουλειάς του, βασισμένη σε 35 έργα που υλοποιήθηκαν την ίδια περίοδο, μεταξύ 2019 και 2021. Σε αυτήν αναδεικνύεται η αγάπη του για την πιο ταπεινή πρώτη ύλη, το μολύβι πάνω σε χαρτί – τον γραφίτη, για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι με το DNA του συγκεκριμένου υλικού.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω