Το μικρότερο SUV της DS Automobiles αποτελεί ορόσημο στην γκάμα της ταχύτατα αναπτυσσόμενης γαλλικής φίρμας καθώς είναι το πρώτο που διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και diesel περιμένοντας το 2020 και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Μέχρι τότε η πετρελαιοκίνητη έκδοση της δοκιμής μας είναι η οικονομικότερη, από πλευράς κόστους χρήσης, λύση τόσο διότι εκλύει μόλις 102 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα όσο και γιατί η κατανάλωση καυσίμου σε ρεαλιστικές συνθήκες κίνησης δεν υπερβαίνει τα 5,5 λίτρα/100 χλμ. Αποδεικνύεται λοιπόν ιδανικό για όσους πρέπει να διανύουν πολλά χιλιόμετρα σε μηνιαία βάση αλλά δεν επιθυμούν να κάνουν παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν την υπεραξία της αισθητικής πρωτοτυπίας και του εξοπλισμού που διαθέτει κάθε μοντέλο DS.

O συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, λύση που ταιριάζει στην πλειονότητα των δυνητικών αγοραστών, στην υπερεπάρκεια ροπής των 250 Nm και στα περισσότερα οδηγικά σενάρια εντός και εκτός πόλης. Η αποτελεσματικότητα του συνδυασμού φαίνεται και στο πεδίο των επιδόσεων παρά τη χαμηλή ονομαστική ισχύ των 100 ίππων, ωστόσο η προτεραιότητα εδώ είναι διαφορετική.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω