Για έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων που ξεκίνησε πριν από έναν αιώνα φτιάχνοντας φελλούς(!) µε τόπο καταγωγής την πιο µαρτυρική πόλη της Ιαπωνίας, η θεωρία του «ευ ζην» που αναπτύχθηκε µετά το 1989 και εδράζεται στην – τότε – πρώτη γενιά του ΜΧ-5 µοιάζει µε κόλπο του µάρκετινγκ.

Στην ουσία της όµως είναι απόλυτα αληθινή, καθώς το εµβληµατικό roadster απευθύνεται πρωτίστως σε εκείνους που οµνύουν ακόµη στη χαρά της οδήγησης. Στην Ιαπωνία µάλιστα αυτή η σχέση οδηγού – αυτοκινήτου, η οποία υπήρξε και η κατευθυντήρια γραµµή για τη δηµιουργία του MX-5, έχει τις ρίζες της στο τελετουργικό «Yabusame», σύµφωνα µε το οποίο ο έφιππος τοξότης ρίχνει το βέλος στον στόχο ενώ ιππεύει ελέγχοντας το άλογο µε τα γόνατά του. Ο αναβάτης και το άλογο πρέπει να βρίσκονται σε αρµονία ώστε να υπάρχει πιθανότητα ο πρώτος να πετύχει το κέντρο του στόχου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω