Ο νόμος της αγοράς και ειδικότερα η ρήση «ο θάνατός σου η ζωή μου» βρίσκουν πλήρη εφαρμογή στην υπόθεση χρεοκοπίας του τουριστικού οργανισμού Thomas Cook και κυρίως σε ό,τι αφορά την κάλυψη του μεγάλου κενού που αφήνει η πτώχευσή του στον ελληνικό τουρισμό. Οι «διάδοχοι» που διαγκωνίζονται για να αποσπάσουν το μερίδιο των μετακινήσεων τουριστών που είχε ο Thomas Cook στην Ελλάδα και ανερχόταν σχεδόν στο 10% των ετήσιων συνολικών τουριστικών αφίξεων πληθαίνουν καθημερινά.

Πάντως, σε ό,τι αφορά το «μέτωπο» του ίδιου του Thomas Cook, το πλέον θετικό είναι ότι το δίκτυο των 555 καταστημάτων του στη Βρετανία θα παραμείνει ανοιχτό, καθώς εξαγοράστηκε από το μεγαλύτερο τουριστικό πρακτορείο λιανικής στο Ηνωμένο Βασίλειο, Hays Travel, με σημαντικά προγράμματα σε Ισπανία, Ελλάδα και Τουρκία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω